خودروهای غیر بومی

عبدالرسول حقیقی، معاون فرماندار شیراز و رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز، از تشدید ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه و خودروهای غیر بومی در شیراز، استان فارس، خبر داد.

آقای حقیقی ضمن قدردانی از حمایت و مشارکت مردم و اتحادیه های سخاوتمند شیرازی در مدیریت ویروس کرونا طی ماه های اخیر، از کاهش متوسط ​​بیماری در این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم از طرح ممنوعیت تردد و جلوگیری از ظهور مجدد بیماری و ورود شهر به اوج جدید خود در آستانه نوروز ۱۴۰۰ حمایت کنند».

معاون فرماندار شیراز نشان کرد که حفظ سلامت و آرامش شهروندان از اولویت های ستاد در شهرستان است.

وی افزود: «از امروز، دوشنبه ۲۰ بهمن، کلیه ورودی های شهر شیراز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل می شود. و تحت هیچ شرایطی خودروهای غیر بومی و دارای پلاک در استان فارس محلی نخواهند بود تا بدون بلیط راهنمایی و رانندگی از مراجع ذی صلاح سفر کنند».

رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز با اشاره به فشار اقتصادی که شیراز در تعطیلات طولانی مدت کرونا متحمل شده بود، یادآوری کرد.

وی اضافه کرد: «امیدواریم مردم شریف و مسئول شیراز در اجرای طرح تشدید محدودیت ها به ما کمک کنند».

حقیقی با اشاره به احیای دوباره جهانگردی در شیراز در جشن های نوروزی، از احتمال بازگشت به روزهای اوج بیماری و افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از کرونا ابراز نگرانی کرد.