درگیری مسلحانه در زاهدان: یک کشته و سه مجروح
درگیری مسلحانه در زاهدان: یک کشته و سه مجروح

درگیری مسلحانه در زاهدان: یک کشته و سه مجروح؛ درگیری مسلحانه در زاهدان: یک کشته و سه مجروح؛ به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، در یک حادثه‌ی درگیری مسلحانه در شب شنبه ۱۵ اردیبهشت، در خیابان کوثر شهر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

درگیری مسلحانه در زاهدان: یک کشته و سه مجروح

یک منبع آگاه به این خبرگزاری اعلام کرد که “این درگیری در خیابان کوثر زاهدان اتفاق افتاده است و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش در این منطقه مستقر شده‌اند.”

به گزارش خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، در خصوص درگیری در شهر زاهدان که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن چهار نفر دیگر شده است، اعلام شده است که این درگیری به دلیل اختلاف شخصی بین چند نفر رخ داده است.

همچنین کانال تلگرامی حال‌وش نیز با اشاره به منابع مطلع، گزارش داده است که نیروهای امنیتی و افراد لباس شخصی در خیابان کوثر ۲۷ شهر زاهدان با افراد مسلح ناشناس درگیر شدند و این درگیری به مدت دو ساعت ادامه داشته است.

تا کنون جزییات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است و پیگیری‌های بیشتری در این خصوص انجام می‌شود.

پهپاد تجسسی

به گفته حال‌وش، پهپاد تجسسی نیز در منطقه‌ای بر فراز شهرستان زاهدان درحال پرواز و گشت زنی است که در آن منطقه به درگیری پیش‌روی شده است.

همچنین، در دو شهر جنوبی استان سیستان و بلوچستان در تاریخ ۱۶ فروردین امسال، درگیری‌های شدیدی بین نیروهای امنیتی و اعضای جیش العدل روی داد که باعث کشته شدن بیش از ۲۰ نفر گردید.