وضعیت آب و هوا
وضعیت آب و هوا در كشور

وضعیت آب و هوا در كشور، امروزه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار است که باعث افزایش آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

وضعیت آب و هوا در كشور

امروزه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار است که باعث افزایش آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

در بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به استان آذربایجان شرقی ، استان آذربایجان غربی ، استان کردستان و برخی مناطق کرمانشاه و زنجان ، برف و باران آغاز خواهد شد.

انتظار می رود برف و باران فردا جمعه در استان های آذربایجان غربی ، کردستان و برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی ، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان و البرز مرکزی پیش بینی شود.

و بارش باران در جنوب غربی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت

هشدار به آدم‌های بی‌اعصاب: زمان آلودگی هوا به جاى های شلوغ نروید

اصغر کیهان‌نیا، متخصص روانشناسی: برای کاهش اثرات روانشناختی آلودگی هوا مانند تشدید عصبانیت ، باید از قرار گرفتن در مکان های شلوغ به خصوص در هنگام شیوع بیماری های ویروسی خودداری کنید.

آلودگی هوا بر اعصاب و روان افزود: این آلودگی با تأثیر بر سیستم عصبی انسان باعث بی‌قراری ، کلافگی ، بی حوصلگی ، عصبانیت ، خشونت و پرخاشگری می شود.

این آلودگی همچنین باعث با تضعیف روحیه و بی قراری ، عدم توانایی در پیشبرد فعالیت های اجتماعی می شود و در برخی مواقع با تضعیف روحیه اختلاف و ناسازگاری در خانواده ایجاد می کند.