بحران برق
ادامه بحران برق در ایران

ادامه بحران برق در ایران، در حالی که کاهش تولید برق به دلیل کمبود گاز و استفاده گسترده از مازوت در نیروگاه ها منجر به قطع برق در تهران و سایر شهرها شده است ، گزارش ها حاکی از آن است که چهار آژانس دولتی “پرمصرف” از جمله سازمان حفاظت از محیط زیست قدرت خود را از دست داده اند.

ادامه بحران برق در ایران

در حالی که کاهش تولید برق به دلیل کمبود گاز و استفاده گسترده از مازوت در نیروگاه ها منجر به قطع برق در تهران و سایر شهرها شده است ، گزارش ها حاکی از آن است که چهار آژانس دولتی “پرمصرف” از جمله سازمان حفاظت از محیط زیست قدرت خود را از دست داده اند.

محمود واعظی ، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران ، اعلام کرد که وزارت اطلاعات اقدام به استخراج “غیرقانونی” بیت کوین کرده است.

در هفته های اخیر ، افزایش مصرف برق خانگی باعث شده است که دولت از مازوت به شدت آلوده در نیروگاه ها استفاده کند و در نتیجه ، آلودگی هوای شهری ، به ویژه تهران ، از وضعیت قرمز پیشی گرفته و به یک وضعیت بسیار خطرناک “بنفش” رسیده است.

اولین بار ، مقامات سازمان حفاظت محیط زیست میزان مصرف مازوت سوخت در نیروگاه ها را گزارش کردند ، اما روز چهارشنبه خاموشی به این سازمان اعلام شد.

گزارش شده است که دولت به دلیل کمبود گاز و آلودگی مازوت ، که منجر به قطع برق در کشور شد ، مجبور شد برخی از نیروگاه ها را تعطیل کند.

ان شاءالله جلوی قطع برق گرفته خواهد شد.

محمودواعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد که کشور طی روزهای آینده در مناطق مختلف با قطعی برق روبرو نشود ، گفت: آقای رئیس جمهور عصر سه شنبه به من دستور دادند. من با وزرای مربوطه صحبت کردم و صحبت در این باره در جلسه چهارشنبه هیئت دولت بود. ان شالله این کار متوقف خواهد شد.