نمایشگاه بین‌المللی

ولی تیموری،‌ معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی اعلام کرد که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران ماه آینده به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

بیانیه روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین تأیید کرده است که این نمایشگاه مطابق با پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت برگزار می شود.

 

اقدامات پیشگیرانه 

 

در بیانیه این وزارت تصریح شده است که طبق تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه ها و برنامه ریزی های گردشگری در ایران، تصمیم بر این شد که «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران» از ۵ تا ۸ اسفند به دو روش  حضوری و مجازی برگزار شود.نمایشگاه بین‌المللی

در بیانیه روابط عمومی افزوده شده است كه کلیه اطلاعات لازم در مورد برگزاری نمایشگاه و اقدامات پیشگیرانه آن برای مشارکت امنیتی در نمایشگاه در اختیار ذینفعان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

به نوبه خود، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی اظهار داشت که یک بستر دو بعدی و سه بعدی برای شرکت کنندگان در قالب غرفه داران و بازدیدکنندگان با هدف تبادل اطلاعات و گپ زدن از طریق اینترنت ایجاد می شود.

 

پلتفرمی به صورت دو و سه بعدی 

 

ولی تیموری همچنین تأكید كرد كه این نمایشگاه می تواند با در نظر گرفتن ملاحظات لازم و جدا كردن بازدیدكنندگان و غرفه داران، شخصاً برگزار شود. و بر اهمیت ثبت نام بازدیدکنندگان در سایت نمایشگاه برای امکان بازدید از طریق صدور کارت بارکد تأکید کرد.

معاون وزیر افزود که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، بیشتر قسمتهایی که نمی توان در این نمایشگاه برگزار کرد لغو می شوند و نمایشگاه جنبه تخصصی تری دارد.