قیمت هر کیلو برنج خارجی بالای ۲۰ هزار تومان
قیمت هر کیلو برنج خارجی بالای ۲۰ هزار تومان

قیمت هر کیلو برنج خارجی بالای ۲۰ هزار تومان، دبیر انجمن واردکنندگان برنج:
میزان واردات برنج نسبت به ماه قبل تغییر چندانی نکرده است.بر اساس آمار از ابتدای سال تا اكنون ، کل واردات برنج به 620 تا 630 هزار تن رسیده است.

قیمت هر کیلو برنج خارجی بالای ۲۰ هزار تومان

دبیر انجمن واردکنندگان برنج: میزان واردات برنج نسبت به ماه قبل تغییر چندانی نکرده است.بر اساس آمار از ابتدای سال تا اكنون ، کل واردات برنج به 620 تا 630 هزار تن رسیده است.

واردات برنج 50٪ کاهش یافته است ، به دلیل واردات برنج ارز ممتاز و تقاضای کمتری برای خرید به دلیل مشکلات معیشتی ، میزان واردات به طور قابل توجهی نسبت به سال قبل کاهش یافته است و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود. در این حالت ، خطر حذف برنج از جدول خانه خود را داریم.

قیمت هر کیلو برنج هندی و پاکستانی بیش از 20 هزار تومان است ، با واردات برنج‌ پرمحصول در روزهای کرونا ، دیگر نگران افزایش تقاضا نیستیم.

قیمت تخم مرغ در آستانه 50 هزار تومان است

مطالعات میدانی نشان داده است که قیمت هر شانه تخم مرغ در واحدهای اتحادیه در سطح شهر متفاوت است ، به طوری که قیمت واحدها از 44 تا 50 هزار تومان است.

رئیس سازمان صنعت ، در استان تهران صادرات را دلیل اصلی گرانی تخم مرغ دانست و گفت: در آخرین جلسه کارگروه در مقر سازمان بازار استان تهران مقرر شده تا روز شنبه تخم مرغ مورد نیاز شبکه‌های توزیعی به قیمت مصوب در شبکه های توزیع به اندازه کافی توزیع شود.