بارش
ادامه بارش ها در کشور تا شنبه

ادامه بارش ها در کشور تا شنبه، سازمان هواشناسی: طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، با ادامه فعاليت سامانه بارشی در کشور در طول روز ، پنجشنبه ، بارندگی در بیشتر مناطق کشور به استثنای سیستان ، بلوچستان و هرمزگان ، جنوب کرمان رخ می دهد.

ادامه بارش ها در کشور تا شنبه

سازمان هواشناسی: طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، با ادامه فعاليت سامانه بارشی در کشور در طول روز ، پنجشنبه ، بارندگی در بیشتر مناطق کشور به استثنای سیستان ، بلوچستان و هرمزگان ، جنوب کرمان رخ می دهد.

بارش ها روز جمعه در سواحل دریای خزر ، مناطق مرکزی و شمال شرقی و مناطقی از شرق کشور ادامه خواهد داشت و روز شنبه نیز این سامانه در شمال شرقی و برخی مناطق شرقی و شرقی دریای خزر فعال خواهد بود وو سپس از کشور خارج می شود.

11 جاده کوهستانی برفی شدند

ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات در هلال احمر:

طی 24 ساعت گذشته ، 4 روستا و 11 جاده کوهستانی در 6 منطقه آذربایجان شرقی ، تهران ، چهارمحال ، بختیاری ، خوزستان ، زنجان و لرستان ، 67 دستگاه خودرو از برف رهاسازی و 274 نفر نجات یافتند.

وضعیت آب و هوای
آخرین وضعیت آب و هوای کشور

در 24 ساعت گذشته با مشارکت 52 امدادگردر پوشش 19 تیم ، 21 نفراسكان و 30 نفر نیز به محل امن منتقل شده اند. پانزده بسته غذایی بین افراد آسیب دیده توزیع شد

کندوان و هراز برفی است

رئیس مرکز مدیریت راه هاى مازندران:

شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات محور هراز ، منطقه امامزاده هاشم ، محور کندوان و منطقه تونل کندوان هستیم.

داشتن وسایل زمستانی ضروری است.