قتل دختر ۲۱ ساله
قتل دختر ۲۱ ساله به دست پدرش

قتل دختر ۲۱ ساله به دست پدرش، مرد میانسال که پس‌ از قتل دختر ۲۱ ساله‌اش جسد وی را در اطراف روستای علی‌آباد اصفهان رها کرد، پس از دستگیری انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

قتل دختر ۲۱ ساله به دست پدرش

مرد میانسال که پس‌ از قتل دختر ۲۱ ساله‌اش جسد وی را در اطراف روستای علی‌آباد اصفهان رها کرد، پس از دستگیری انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

محمدی ، رئیس دادگاه مرکزی مهردشت نجف آباد ، درباره این پرونده گفت: وی همراه با اعتراف پدر مقتول ، ادعا کرد که او عصبانی است و دخترش را به دلیل اختلافات خانوادگی و اختلاف نظر کشته است.

پرونده قتل یک دختر 21 ساله در دادگاه مهردشت در حال بررسی است و تحقیقات بیشتری برای کشف انگیزه واقعی این جنایت ادامه دارد.

جسدش را در بیابان رها کرد

دلایل مختلفی را از دوستان و همشهریانم در مورد کشته شدن شیدا شنیدم ، برخی می گویند او دیر به خانه آمد و پدرش عصبانی شد و با او درگیر شد و برخی می گویند پدرش متوجه رابطه و عشق او به یک پسر شد ، بنابراین عصبانی شد و به او حمله کرد. از این گذشته ، اکنون که پدرش دستگیر شده ، پدرش او را خفه کرده و جسدش را در یک کیسه در بیابانهای علی آباد رها کرده است.
سال گذشته خواهر کوچک شیدا خود را حلق آویز کرد، خیرآباد روستایی محروم است که امکانات زیادی ندارد و به همین دلیل شیدا چند سالی بود به اصفهان آمد و در اینجا تحصیل کرد.خواهر بزرگتر وی نیز در اصفهان زندگی می کرد و مدتی با خواهرش زندگی می کرد اما خانواده اش از او خواستند که به روستا برگردد.