ناهید تقوی
ناهید تقوی، شهروند ایرانی-آلمانی، «همچنان در سلول انفرادی است»

ناهید تقوی، شهروند ایرانی-آلمانی، «همچنان در سلول انفرادی است»، فرزند ناهید تقوی ، شهروند ایرانی-آلمانی در زندان اوین ، می گوید که مادرش هنوز در سلول انفرادی است و “بازجویی و شکنجه” او همچنان ادامه دارد.

ناهید تقوی، شهروند ایرانی-آلمانی، «همچنان در سلول انفرادی است»

فرزند ناهید تقوی ، شهروند ایرانی-آلمانی در زندان اوین ، می گوید که مادرش هنوز در سلول انفرادی است و “بازجویی و شکنجه” او همچنان ادامه دارد.

دختر تقوی ، مریم کلارن ، در توئیتر خود نوشت که مسئولان زندان به ناهد تقوی اجازه تماس با دخترش را نمی دهند و کتابهایی که مریم کلارن برای او ارسال کرده است در سلول انفرادی به دست او نرسیده است.

مریم کلارن دختر ناهید تقوی ، شهروند ایرانی-آلمانی در زندان اوین ، می گوید که مادرش هنوز در سلول انفرادی است و “بازجویی و شکنجه” او همچنان ادامه دارد.

بازداشت ناهید تقوی و سه شهروند دو تابعیتی آلمانی در ایران

ناهید تقوی ، که قبلاً در کلن آلمان زندگی می کرد ، در تاریخ ۲۵ مهرماه در خانه شخصی خود در تهران بدون هیچ گونه اتهامی دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.

مقامات قضایی ایران هنوز دلیلی برای دستگیری وی ارائه نکرده و اجازه ملاقات وی با وکیل را نداده اند.

پس ازبازداشت ناهید تقوی و سه شهروند دو تابعیتی آلمانی در ایران ، وزارت امور خارجه آلمان از سفر به ایران برای شهروندان آلمانی هشدار داد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به تصمیم آلمان گفت: “نیازی نیست که کشوری در اروپا ببه فکر اتباع ما باشد.