شبکه تلفن‌همراه
توسعه شبکه تلفن‌همراه گیلان

توسعه شبکه تلفن‌همراه گیلان با راه‌اندازی ٩٢ سایت جدید توسط همراه اول، ۹۲ سایت ارتباطی جدید همراه اول در ۴٨ شهر ، ۳۰ منطقه و روستا در استان گیلان راه اندازی شد.

توسعه شبکه تلفن‌همراه گیلان با راه‌اندازی ٩٢ سایت جدید توسط همراه اول

۹۲ سایت ارتباطی جدید همراه اول در ۴٨ شهر ، ۳۰ منطقه و روستا در استان گیلان راه اندازی شد، علاوه بر ارتقا سطح پوشش و کیفیت در۴۸ شهر و۱۳۰ استان و روستای استان گیلان ، گام دیگری در اجرای عدالت ارتباطی برداشته است.

راه اندازی ۵١٩ تکنولوژی در طول سال گذشته از دیگر خدمات فنی و فعالیت های شبکه تلفن همراه در استان گیلان بود که با تلاش تیم های فنی همراه اول ، ارتباطات استان و شرکت کیفیت (ناک) نقش اول به پایان رسید.

هزينه ۹۳۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه تلفن همراه

شرکت ارتباطات سیار در سال گذشته بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه تلفن همراه در استان گیلان هزینه کرد ، علاوه بر اینکه ظرفیت ارتباطی در این استان را بسیار افزایش داد ، گام های موثری در جهت کاهش مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز آموزشی طی روزهاى کرونایی بردارد.

این پروژه ها در قالب مرحله هشتم توسعه تلفن همراه اول ، خدمات اجباری ارتباطات عمومی و فناوری اطلاعات (USO) و در شرایط دشوار تحریم ها ، حضور در مناطق صعب العبور روستایی ، باران های ساحلی موسمی و موارد مشابه اجرا شد.