پلیس مبارزه با مواد مخدر

سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد که نیروها تاکنون موفق به کشف و ضبط ۹۰۰ تن انواع مختلف مواد مخدر شده اند و همچنین از ورود این مقدار مواد مخدر به کشور جلوگیری کرده است.

سخنرانی کریمی در طی مراسم افتتاح مراکز جامع درمان و توان بخشی اعتیاد به مواد مخدر، ظهر امروز، سه شنبه ۷ بهمن، بود.

 

 برخورد با قاچاق مواد مخدر از مرزی آغاز مي شود

 

سردار کریمی توضیح داد که اولین قدم اداره کنترل مقابله با قاچاق مواد مخدر است که از ابتدا در مرزهای کشور آغاز می شود.مواد مخدر

وی همچنین گفت: «در دوره گذشته، نزدیک به ۹۰۰ تن مواد مخدر توسط پلیس کشف شد و ما از ورود آنها به بازار مصرف و معتادان جلوگیری کردیم».

از سوی دیگر در طی سخنرانی خود در مراسم افتتاح مراکز جامع درمان، اشاره کرد که اولویت پلیس حمایت از خانواده ها و بستگان معتادان است، به ویژه خانواده های کسانی که به اتهامات مربوط به مواد مخدر دستگیر شده اند.

 

 توجه ویژه ای به خانواده‌های معتادان شود

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطرنشان کرد: «آنچه ما همیشه به آن علاقه داریم پشتیبانی و حمایت از خانواده های معتادان است و باید توجه ویژه ای به آنها خصوصاً کسانی که در خانواده سرپرست خانواده هستند، مورد توجه قرار گیرد».

وي افزود: «هزینه خلاص شدن و پاکسازی از اعتیاد در کلینیک ها، مراکز جامع درمان، و بیمارستان ها گزاف است، بنابراین اطمینان حاصل کنیم که این فرد پس از ترک محل دیگر به اعتیاد بازنگردد».