فرمانده انتظامی اهواز

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یکی از سارقان پس از درگیری مسلحانه با مأموران پلیس خبر داد و از سرقت ها و دزدی ها به روشی غیرطبیعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دالوند گفت: «در حالی که برخی از اعضای گشت پلیس اهواز در یک منطقه از شهر ایستاده بودند ، متوجه یک موتورسیکلت مشکوک شده و آن را تعقیب کردند اما رانندگان آن با شلیک گلوله به مأموران اقدام کردند».

وی افزود: «تیراندازی شدیدتر شد ، بنابراین سارق در پشت بام خانه فرار کرد و یک زن را به گروگان گرفت».

فرمانده انتظامی اهواز افزود كه نیروهای پلیس بلافاصله محل را محاصره کردند و از سارق خواستند که محل را ترک کند و خود را تسلیم کند، اما او به خانه ای همسایه پرید و با یکی از پلیس های شجاع گلاویز و درگیر شد.

سرهنگ دالوند همچنین خاطرنشان کرد که سارق با چاقو به سر مأمور ضرب و شتم کرده و اگرچه مأمور زخمی شده است اما سارق را رها نکرد. و با جسارت و رعایت قانون استفاده از سلاح با شلیک گلوله به پا افسر دزد را شلیک کرد و در پایان با تپانچه و چاقوی قصاب دستگیر شد.

وی یادآور شد  که پلیس کشف کرد که موتورسیکلت سارق نیز سابقه سرقت در شهر اهواز را داشته است و گزارش داد که سارق دستگیر شده به مقر پلیس منتقل و پس از مداوا به پلیس تحویل داده شد.

سرهنگ دالوند در پایان اظهارات خود با اشاره به اینکه سارقان دیگری نیز به جرم ارتکاب بسیاری از جرائم سرقت در این شهر تحت تعقیب هستند، و اظهار داشت: «متأسفانه سرقت ها در سطح شهر گسترده و جادار است».