علت مرگ

پلیس نیویورک جزئیات کشف جسد و علت مرگ هنرمند و بازیگر آمریکایی مایکل کی ویلیامز، ستاره سریال معروف “وایر” در سن ۵۴ سالگی را دوشنبه گذشته در آپارتمان خود در بروکلین اعلام کرد.

یک منبع آگاه در پلیس نیویورک فاش کرد که علت مرگ ویلیامز مصرف زیاد مواد مخدر بود و تصریح داد که پلیس جسد این بازیگر آمریکایی را در آشپزخانه وی و هرویین در کنار وی پیدا کرده است.

این بازیگر پیش از این در چندین مصاحبه رسانه ای در مورد دشواری نقش هایی که بازی می کرد، صحبت کرده بود و گفت این نقش ها توانایی او در مبارزه با مواد مخدر و ترک آن را کاهش می دهد.

همانطور که مایکل کی ویلیامز یک بار به نیویورک تایمز گفت: «شخصیت هایی که من بازی می کنم مرا از نزدیک می کشند، و من این قربانی را انتخاب کردم و هنگام فیلمبرداری کوکائین مصرف می‌کردم».

به نوبه خود، شبکه “اچ‌بی‌او”، یکی از بزرگترین پخش‌کننده‌های شبکه‌های تلویزیونی کابلی در آمریکا، با انتشار بیانیه ای از مرگ ویلیامز ابراز تاسف کرد و ویلیامز را از اعضای ۲۰ ساله خانواده این شبکه دانست.

در بیانیۀ اچ‌بی‌او آمده است: «جهان از نبوغ بسیار ویلیامز به‌عنوان یک هنرمند آگاه است اما علاوه بر آن، مایکل برای ما یک دوست عزیز بود و همه‌ کسانی که شانس همکاری با او را داشتند، وی را دوست داشتند».