دلیل فوت
شهرام کاشانی، خواننده پاپ ایرانی

حساب کاربری هنرمند شهرام کاشانی در اینستاگرام خبر درگذشت خود دیشب را تأیید و دلیل فوت خواننده پاپ ایرانی در استانبول ترکیه را اعلام کرد.

شهرام کاشانی، علیرغم تلاش پزشکان به دلیل مشکلات داخلی و وضعیت جسمی نامناسب خود، روز چهارشنبه ۶ مرداد، در بیمارستانی در استانبول درگذشت.

منابع پزشکی دلیل فوت این خواننده ایرانی را فاش کردند و گفتند که وی به دلیل مشکلات کبدی به بیمارستان منتقل شد اما وی در بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شد و بعداً مدتی به کما رفت.

شهرام کاشانی که با نام “شهرام کی” شناخته می شود، فعالیت حرفه ای خود را از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی آغاز کرد و به دلیل انتشار ترانه‌ های شاد، رقصی، و شش و هشت در لس آنجلس شهرت دارد.

کاشانی یکی از ستارگان مشهور موسیقی پاپ ایران در لس آنجلس بود و به دلیل تیپ، قیافه، حرکات، و اجرای خاص خود روی صحنه طرفداران زیادی داشت.

اعتیاد

وی در سالهای اخیر به دلیل اعتیاد به مواد مخدر از نظر جسمی در وضعیت خوبی نبود و تصاویر از او در خیابان پخش و آثار اعتیاد بر وی پدیدار شد و به دلیل نارسایی کبدی چندین بار به بیمارستان منتقل شد.

در ماه های اخیر، شهرام کاشانی در دبی و استانبول زندگی می کند و از طریق شبکه های اجتماعی با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند.