مبتلایان به کرونا
برخی مبتلایان به کرونا در خوزستان، فوت‌شده به بیمارستان می‌رسند

برخی مبتلایان به کرونا در خوزستان، فوت‌شده به بیمارستان می‌رسند، رئیس دانشگاه جندی شاپور می گوید برخی مبتلایان به کرونا در خوزستان فوت شده به بیمارستان می‌رسند و بیش از نیمی از افرادی که وی ویزیت کرده اند دارای بیماری كرونا هستند.

برخی مبتلایان به کرونا در خوزستان، فوت‌شده به بیمارستان می‌رسند

رئیس دانشگاه جندی شاپور می گوید برخی مبتلایان به کرونا در خوزستان فوت شده به بیمارستان می‌رسند و بیش از نیمی از افرادی که وی ویزیت کرده اند دارای بیماری كرونا هستند.

وی همچنین می گوید كه یک سوم افراد در كمتر از یک روز زنده مانده و در بیمارستان دوام آورده اند و فوت کرده اند و 70٪ این آمار فقط یک ساعت پس از انتقال به بیمارستان اینتوبه (لوله‌گذاری) شده اند

در روزهای اخیر ، منابع پزشکی در استان بارها نسبت به کمبود پرستار و تخت برای رسیدگی از بیماران هشدار داده اند ، به طوری که در نهایت این وضعیت منجر به اعلام “وضعیتویژه” در استان خوزستان در روز سه شنبه شد.

روزانه دو هزار تست مثبت در خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه روزانه تست کرونای برای 2000 نفر در این استان در حال حاضر مثبت است ، گفت: از این تعداد بین 150 تا 200 نفر باید در بیمارستان بستری شوند.

و قاسم سلیمانی-دشتکی ، پنجشنبه ، تأیید کرد که برای مرزهای خوزستان تعطیلات دو هفته ای وجود دارد ، اما از تعطیلی خوزستان خبری نیست.

در پی اوضاع بحرانی استان خوزستان به دلیل شیوع گسترده ویروس جهش یافته ، مقامات استانى در روزهای گذشته بارها خواستار قرنطینه از ستاد ملی ضد ویروس کرونا شده اند ، اما هنوز به این درخواست ها پاسخ داده نشده است.