سند واکسن فایزر زدن خامنه ای
سند واکسن فایزر زدن خامنه ای و اطرافیانش!

سند واکسن فایزر زدن خامنه ای، نامه بکلی سری وزیر بهداشت که مبنی بر اینکه واکسن کرونای فایزر رو برای بیت خامنه ای و دفاتر تابعه خریداری و تحویل دادن

سند واکسن فایزر زدن خامنه ای و اطرافیانش!

خامنه ای پس از دریافت واکسن رایگان فایزر بدون ماسک در تلویزیون ظاهر شد و گفت واکسن های آمریکایی و انگلیسی ممنوع است!
در آن زمان همه می گفتند خودش واکسن فایزر را زده و او این حرف را می زند

اکنون سند نامه سعید نمکی ، وزیر بهداشت در دولت روحانی ، به دفتر خامنه ای در مورد سیصد و دوازده دوز واکسن فایزر و روش نگهداری آنها نشان داده شده است.

گفتنی است که ۱۵۰ هزار دوز واکسن رایگان برای نشان دادن حسن نیت و اینکه خرید واکسن شامل تحریم های آمریکا نیست و هیچگونه ممنوعیتی در این مورد وجود ندارد در اختیار حكومت ايران قرار گرفته بود

خامنه ای واکسن فایزر زده است؟

همچنین ، روی صورت خامنه اى و بیشتر مقامات نظامی حاضر ، فقط یک ماسک محافظتی ساده دیده می شود.
اولین جلسه عمومی خامنه ای در حالی برگزار می شود که وی واکسن های کرونا آمریکا و انگلیس را زیر سال برد و واردات آنها را به کشور در 7 ژانویه ممنوع کرد ، که این امر روند واکسیناسیون عمومی را برای مردم به تاخیر انداخته است. بسیاری از این کاربران در شبکه های اجتماعی در مورد احتمال تزریق واکسن – احتمالا فایزر – به خود وی یا تعدادی از مقامات ارشد این كشور مطرح کردند و برخی از فعالان سیاسی ، از جمله محسن سازگارا ، اظهار داشتند به همان فرضیه ، و ارائه شده است.

 

سازگارا در ویدئویی که در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه در کانال یوتیوب خود منتشر شد ، حضور عمومی خامنه ای را به علت خروج وی از خانه با تزریق واکسن فایزر و “حامیان و طرفداران” وی مرتبط دانست.

۱۵۰ هزار واکسن فایزر به ایران اهدا شد

ابهام در مورد تزریق واکسن به خامنه‌ای زمانی تشدید شد که که مقامات این کشور در ماه های اخیر اظهارات ضد و نقیضی درباره واردات واکسن خارجی ارائه دادند.
پیش از این ، مقامات بهداشتی و هلال احمر رسما تأیید کردند که 150 هزار واکسن فایز با هماهنگی “«جمعی از خیرین» به ایران اهدا می شود.
اگرچه بعداً به دستور خامنه ای هلال احمر این موضوع را رد كرد ، اما هیچ توضیحی در مورد هدف واكسن های اهدایی ارائه نشد و این موضوع توسط علیرضا وهاب زاده ، مشاور وزارت بهداشت در توئیتر عنوان شد: چه اتفاقی برای اهدای فایزر افتاد ؟ !! مگر می‌شود اهداکنندگان در آمریکا هیچ اظهار نظری نکنند؟

از سوی دیگر ، اخیراً سفارت بریتانیا در تهران اعلام کرد که ایران 2.4 میلیون دوز واکسن تولید شده توسط آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد را خریداری کرده است ، اما برخی از مقامات ایرانی این موضوع را تکذیب کردند.