فرشته اصلاحی
فرشته اصلاحی، نامزد مسابقه عکس خبری جهان شد

فرشته اصلاحی، نامزد مسابقه عکس خبری جهان شد، فرشته اصلاحی، عکاس و هنرمند ایرانی در بخش ورزشی وردپرس فتو ۲۰۲۱ هلند بعنوان نامزد دریافت جایزه در این بخش انتخاب شده است.

فرشته اصلاحی، نامزد مسابقه عکس خبری جهان شد

فرشته اصلاحی، عکاس و هنرمند ایرانی در بخش ورزشی وردپرس فتو ۲۰۲۱ هلند بعنوان نامزد دریافت جایزه در این بخش انتخاب شده است.

وردپرس عکس یک رویداد مهم و جهانی در زمینه عکاسی خبری است ، زیرا هر ساله افراد حاضر در بخشهای مختلف ، با تمرکز بر وقایع مهم و مختلف در جهان ، مورد ارزیابی و قضاوت عکاسان مشهور جهان قرار می گیرند.

فرشته اصلاحی با مجموعه عکس های “سودای پرواز” زندگی سعید رامین ، ورزشکار سابق پارکور که دچار ضایعه نخاعی شده را به تصویر می کشد.

فرشته اصلاحی یکی از اعضای انجمن عکاسان خبری ایران

وی در بندرماهشهر (خوزستان) متولد شد ، و یکی از اعضای انجمن عکاسان خبری ایران است که از سال ۱۳۹۲ در این زمینه به عنوان عکاس خبری از رسانه های کشور از جمله مجلات ، مجلات همشهری ، خبرگزاری عکس همشهری ، خبرگزاری میزان ، تهران ایمیجز و عضو منتورشیپ در گروه پودیوم فتو به فعالیت در این زمینه می پردازد

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. وی به دلیل علاقه به فرهنگ ، داستانهای مختلف ، روابط و عواطف انسانی در بیشتر شهرستانهای کشور به عنوان عکاس و محقق حضور داشت.

اصلاحی در کار خود به جزئیات و پیچیدگی های طبیعی و روابط انسانی و همچنین تنوع رفتار در فرهنگ ها و جوامع مختلف نادیده گرفته شده است.

دریافت دو جایزه از جشنواره عکس خبری دوربین دات نت و به دست آوردن لوح برگزیده برای دوره سفرهای عکاسی به مناطق محروم کشور یکی از موفقیت های فرشته اصلاحی در زمینه عکاسی رسانه ای و مستند است.