كرونا
مسافر امارات در ايران به كرونا مبتلا شد

مسافر امارات در ايران به كرونا مبتلا شد، گزارش ها حاکی از آن است که مسافر اماراتى پس از ورود به هرمزگان توسط یکی از اعضای خدمه در کشتی به كرونا انگلیسی مبتلا شد

مسافر امارات در ايران به كرونا مبتلا شد

گزارش ها حاکی از آن است که مسافر اماراتى پس از ورود به هرمزگان توسط یکی از اعضای خدمه در کشتی به كرونا انگلیسی مبتلا شد

در روزهای اخیر تعداد موارد کرونا جهش یافته در ایران خيلى افزایش یافته است، احتمالاً این مسافر پس از ورود به ایران به كرونا انگلیسی مبتلا شده است.

کرونای انگلیسی در ایران

قاسم جان‌بابایی ، معاون وزیر بهداشت ، ضمن هشدار در مورد جهش ویروس کرونا انگلیس ، گفت که تاکنون 344 بیمار مبتلا به گونه انگلیسی این ویروس در کشور شناسایی شده اند و “وضعیت در استان خوزستان بسیار خطرناک.”

قاسم جان‌بابایی ، معاون وزیر بهداشت ، یکشنبه ۱۷ اسفند ، نسبت به رشد سریع ویروس کرونا در انگلیس هشدار داد و از مردم خواست که پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند. به گفته این مقام وزارت بهداشت ، وضعیت خوزستان وخیم است و روزانه بیش از 20 هزارهزار تست کرونا در این استان انجام می شود.

کرونا در ایران:فوتی وهشت هزار بیمار جدید

وضعیت کرونا در ایران بهتر نشده است. به گفته مقامات وزارت بهداشت ، در حال حاضر 11 شهر سرخ ، 32 شهر نارنجی ، 251 شهر زرد و 154 شهر آبی و شهرهای آبادان ، اهواز ، بندر ماهشهر ، خرمشهر ، دزفول ، دشت آزادگان ، رامهرموز ، شادگان، شوشتر ، کارون و هویزه در وضعیت قرمز هستند.