موزه تاریخی

مصطفی مرزبان، مدیرکل میراث فرهنگی استانداری مرکزی گفت که ۱۲ موزه تاریخی و هنری در این استان موثر هستند و اشیاء موزه با استفاده از تمبر الکترونیکی شناسایی می شوند.

بر اساس گزارش ها از شهر اراک، ایران به دلیل تاریخ، تمدن و پیشینه خود، مکان و مرکز مهمی برای مورخان و علاقمندان به تاریخ است که منجر به تأسیس و راه اندازی بسیاری از موزه های کشور شده است.

استان مرکزی که به بهشت ​​افتخار و مهد نخبگان کشور معروف است، همچنین یکی از استانهایی است که برخی از شهرهای آن دارای تمدن و میراثی با قدمت طولانی هستند و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارند.

اقدامات پیشگیرانه

مدیرکل میراث فرهنگی در استانداری مرکزی، مصطفی میرزبان، با اشاره به گزارشی درباره موزه های استان مرکزی و چند موزه تاریخی و هنری فعال در آنها، اظهار داشت: «ما حدود ۱۲ موزه در شهر فعال داریم و به علاقه مندان و بازدیدکنندگان موزه خدمات ارائه می دهیم که خوشبختانه در سالهای اخیر استقبال خوبی از آنها شده است».

مدیرکل میراث فرهنگی استانداری مرکزی همچنین بر پایبندی به تمام اقدامات پیشگیرانه در برخورد با بازدید کنندگان تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استانداری مرکزی همچنین بر پایبندی به تمام اقدامات پیشگیرانه در برخورد با بازدید کنندگان تأکید کرد و به رعایت توصیه های وزارت بهداشت و رعایت ماسک صورت و فاصله اجتماعی اشاره کرد.