فرمانده انتظامی چابهار که به «تجاوز» متهم شده، با قید وثیقه آزاد است!
فرمانده انتظامی چابهار که به «تجاوز» متهم شده، با قید وثیقه آزاد است!

فرمانده انتظامی چابهار که به «تجاوز» متهم شده، با قید وثیقه آزاد است؛ روزنامه هم میهن روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ابراهیم کوچکزایی فرمانده نیروی انتظامی چابهار متهم به «تجاوز» به دختر ۱۵ ساله بلوچ به تهران منتقل شده است.

فرمانده انتظامی چابهار که به «تجاوز» متهم شده، با قید وثیقه آزاد است!

روزنامه هم میهن روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ابراهیم کوچکزایی فرمانده نیروی انتظامی چابهار متهم به «تجاوز» به دختر ۱۵ ساله بلوچ به تهران منتقل شده است.

این منابع افزودند که کوچکزایی “در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است تا زمان دادگاه فرا برسد.”

منابع محلی سیستان و بلوچستان از جمله کمپین فعالان بلوچ اعلام کردند که در دهم شهریور ماه سال جاری فرمانده نیروی انتظامى چابهار به بهانه بازجویی از این دختر که اهل شهرستان دشتیاری چابهار است، وی را به اتاق استراحت خود در محل کارش برده و به او «تجاوز» کرده است.

تجمع شهروندان بلوچ در زاهدان

ابتدای مهرماه عبدالغفار نقشبندی امام جمعه موقت شهر راسک در استان سیستان بلوچستان در بحبوحه اعتراضات سراسری به قتل مهسا امینی، زن جوان با انتشار بیانیه‌ای خبر تجاوز به این دختر نوجوان از سوی فرمانده یادشده را تایید کرد.

کمپین فعالان بلوچ نیز اعلام کرد که پس از تایید تجاوز جنسی، نیروهای امنیتی این خانواده که برای پیگیری شکایت دشتیاری به زاهدان رفته بودند، تحت حصر خانگی قرار گرفتند.

تجمع تعدادی از شهروندان بلوچ در زاهدان در اعتراض به این تجاوز و تیراندازی نیروهای امنیتی بیش از ۹۰ کشته بر جای گذاشته است.