زنان لبنان

کاربران شبکه های اجتماعی در جمهوری اسلامی آنچه را که روزنامه ها هدیه دختر سلیمانی به زنان لبنان خوانده اند را مسخره کردند.

در روزهای گذشته تعدادی از روزنامه نگاران لبنانی سند رسمی حزب الله لبنان را با امضای کمیته اجرایی این حزب فاش کردند.

این سند نشان می دهد که زینب دختر قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس جمهوری اسلامی، ۲ میلیون دلار برای ازدواج دختران لبنانی کمک کرده است و این اقدام را عنوان «هدیه خانم زینب قاسم سلیمانی» نامیده است.

ایرانی‌ها در واکنش به این خبر کمک زینب سلیمانی به زنان لبنان را در شرایطی که ایران از یک بحران اقتصادی بزرگ رنج می‌برد، به سخره گرفتند.

♦   تجارت جنسی، نه کمک!!

توییترهای ایرانی درباره این خبر اظهار نظر کردند و اکانت «جواد ماله» نوشت: «به بچه‌های پابرهنه سیستان و بلوچستان، به تشنگان خوزستان، به زلزله‌زدگان کرمانشاه و هرمزگان، به مردم گرسنه‌ی ایلام وکردستان و لرستان، به خرمشهر، بم، سراوان، به همونایی که عزیزشون در نبود واکسن جون داد، به همه ایران بگین دختر قاسم سلیمانی داره با پول شما تو لبنان قوادی میکنه».

به نوبه خود، آقای فرزام واثق، فعال سیاسی مخالف رژیم، در توییتر خود نوشت: «خبرنگار معروف لبنانی ماریا معلوف که حزب الله چندین بار قصد ترور و دزدینش رو داشته  سند هرزه گی زینب سلیمانی رو تایید کرده.. دختر سردار با پول نفت ملت تو لبنان جاکشی میکنه و تبلیغ متعه راه انداخته».

https://twitter.com/FAli1969/status/1461940124435066884

در حالی که اکانت رسمی «بنیاد فرشگرد» نوشت: «تجارت جنسی “زینب سلیمانی” دختر “قاسم سلیمانی” زیر نظر حزب‌الله در لبنان با بودجه ۲ میلیون دلاری.. زینب سلیمانی دختران لبنان را تشویق به صیغه شدن برای اعضای حزب الله کرده و برای دخترانی که اولین بارشان باشد ۱۰۰۰ دلار و دومین بار ۴۰۰ دلار پول می‌دهد».

https://twitter.com/FarashgardFdn/status/1461718679662510089