پمپ بنزین ها
  حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین ها

 گزارش‌ها حاکی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در شهرهای مختلف ایران است؛ تمام پمپ بنزینهای کشور از کار افتاده است

  حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین ها

 حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین ها؛ گزارش های اخیر خبرنگاران ایسنا در سراسر کشور حاکی از اختلالات در جایگاه های سوخت در شهرهای مختلف، صف های طولانی در پمپ بنزین ها و نارضایتی رانندگان و مسافران است.

بر اساس این گزارش ها مراجعه کنندگان به پمپ بنزین ها با پیام حمله سایبری ۶۴۴۱۱ بر روی نمایشگر دیجیتال پمپ ها مواجه می شوند.

همچنین حمله سایبری به بیلبوردهای دیجیتالی در بزرگراه های شهر انجام شد که روی آن نوشته شده بود «بنزین آزاد در پمپ بنزین جماران» و «خامنه ای! بنزین ما کجاست؟»

مسئولین ذیربط: سیستم سوخت رسانی در جایگاه های سوخت تهران و سراسر کشور به دلیل حمله سایبری عوامل خارجی از ساعت ۱۰ صبح امروز با اختلال مواجه شده و ۸۰ درصد جایگاه ها تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی سوخت گیری امکان پذیر نیست. .

حمله سایبری به پمپ بنزین ها

صالحی رئیس انجمن کانون جایگاه‌داران: علت این مشکل حمله سایبری به سامانه عرضه بنزین سراسر کشور بوده است. سیستم سوخت هوشمند به طور کامل خاموش شده است. موضوع در حال بررسی و تشکیل جلسه است.

 واکنش رئیس پدافندغیرعامل به حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین ها

تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت

سخنگوی رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نفتی ایران: تشکیل جلسه فوری درباره این موضوع در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به محض پایان جلسه اعلام می شود.

گزارش شبکه خبر از یکی از پمپ بنزین ها

در این گزارش خبرنگار شبکه خبر می گوید: امکان سوخت گیری آزاد در پمپ بنزین ویلنگک وجود ندارد و مسئول جایگاه برای مصاحبه حضور نداشت.