فرح پهلوی در مراسم جشن عروسى

جشن ازدواج ولیعهد اردن روز پنجشنبه در کاخ زهران در عمان، پایتخت اردن برگزار شد. شاهبانو فرح پهلوی دعوت را رد نکرد.

ازدواج ولیعهد اردن

شاهزاده حسین بن عبدالله، ولیعهد اردن ۲۸ ساله با رجوه السیف ازدواج کرد. شاهزاده رجوه ۲۹ ساله شهروند سعودی، یک مهندس معمار و طراح لباس است. مراسم نامزدی ایشان در تابستان سال گذشته در پایتخت سعودی، ریاض برگزار شد. مادر شاهزاده رجوه از اعضای خانواده سلطنتی سعودی است.

برخی از شخصیت‌های برجسته و سران کشورها در این مراسم شرکت کرده اند. همتای انگلیس شاهزاده حسین، شاهزاده ویلیام ولیعهد انگلیس و همسرش کاترین میدلتون حضور داشتند. هم جیل بایدن، بانوی اول آمریکا و دخترش آشلی بایدن به مراسم عروسی رفتند. علاوه بر اینکه بانوی اول مصر، انتصار السیسی و دخترش آیه السیسی در این جشن شرکت کرده اند.

حضور جنجالی شاهبانو فرح

انتشار ویدیو و عکس‌های حضور فرح پهلوی در مراسم جشن عروسی موجب جنجال‌های زیادی شده. برخی اشخاص بابت این دعوت از خاندان پهلوی انقاد کردند، و وبعضی اشخاص دیگر به مداخلات کشور اردن در جنگ ایران و عراق اشاره کردند.

قابل ذکر است که شاهبانو فرح و پسرش رضا پهلوی دوم، ولیعهد سابق خانواده پهلوی در فضای مجازی فعالیت دارند. شاهبانو فرح تقریبا هر سال به مصر سفر می‌کند تا به آرامگاه همسرش محمدرضا شاه پهلوی در مسجد رفاعی قاهره برود.