انتشار تصویری از شکایت والدین کیان پیرفلک از ضابطین قضایی
انتشار تصویری از شکایت والدین کیان پیرفلک از ضابطین قضایی

انتشار تصویری از شکایت والدین کیان پیرفلک از “ضابطین قضایی”؛ والدین سجاد پیرفلک تصویری از متن شکایت خود درباره تیراندازی به خودروی خصوصی آنان را در توییتر منتشر کرده‌اند.

انتشار تصویری از شکایت والدین کیان پیرفلک از ضابطین قضایی

سجاد پیرفلک، کودکی اهل ایذه، که در حین اعتراضات، به دلیل شلیک گلوله توسط نیروهای امنیتی کشته شد، والدین او تصویری از متن شکایت خود درباره تیراندازی به خودروی خصوصی آنان را در توییتر منتشر کرده‌اند. این متن مربوط به شکایت از “ضابطین قضایی” است.

Image

 

 

 

 

در شکایت میثم پیرفلک و زینب مولایی راد، والدین کیان، آمده است: “ما هیچ گونه شکایتی از عباس کورکوری معروف به مجاهد و بهمن بهمنی و سایر افراد بازداشت شده در ایذه را نداشته و نداریم.”

عباس کورکوری

قوه قضاییه ایران در تاریخ ۱۸ فروردین اعلام کرد که برای یکی از متهمان با نام عباس کورکوری، معروف به مجاهد کورکور، که به عنوان متهم اصلی در پرونده قتل کیان پیرفلک معرفی شده بود، حکم اعدام صادر شده است.

نهادهای امنیتی و قضایی ایران، به علاوه از مجاهد کورکور، چند نفر دیگر از جمله بهمن بهمنی را در ارتباط با حمله مسلحانه به معترضان در ایذه و مسئولیت در کشته شدن تعدادی از آن‌ها، از جمله کیان پیرفلک، متهم کرده‌اند.

میثم پیرفلک، در فروردین سال جاری در یک ویدئو، اعلام کرد که او و خانواده‌اش هیچ گونه شکایتی درباره فردی که قوه قضاییه به عنوان متهم اصلی این پرونده معرفی کرده بود، ندارند.