ضرب و شتم خبرنگار ایلنا توسط محافظان حسن خمینی!
ضرب و شتم خبرنگار ایلنا توسط محافظان حسن خمینی!

ضرب و شتم خبرنگار ایلنا توسط محافظان حسن خمینی؛ خبرگزاری ایلنا در گزارش خود اعلام کرده است که محافظان حسن خمینی، خبرنگار این رسانه را مورد ضرب و شتم قرار داده

ضرب و شتم خبرنگار ایلنا توسط محافظان حسن خمینی!

خبرگزاری ایلنا در گزارش خود اعلام کرده است که محافظان حسن خمینی، خبرنگار این رسانه را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از آن او را در کیوسک ورودی روزنامه محبوس کرده‌اند. دلیل این حادثه نیز قصد گرفتن عکس از حسن خمینی و محمد خاتمی در مراسم سالگرد محمود دعایی بوده است که در روزنامه اطلاعات منتشر می‌شود.

 

https://twitter.com/IranIntl/status/1663839070286491648?s=20

خبرگزاری ایلنا گزارش داد که محافظان حسن خمینی خبرنگار این رسانه را که قصد گرفتن عکس از او و محمد خاتمی در مراسم سالگرد محمود دعایی در روزنامه اطلاعات را داشته، ضرب و شتم کرد.

حسن خمینی كيست؟

سيد حسن خمینی ، که مشهور به حسن خمینی است، سیاستمدار و شخصیت مذهبی ایرانی است. او متولی آرامگاه امام خمینی، تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام، و عضو هیأت موسس و هیأت ممیز دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی دوره تحصیل خود را در مدارس دینی سنتی گذرانده و در سطوح مختلف مدارس علمی فعالیت آموزشی داشته است. در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹، حسن خمینی از میرحسین موسوی حمایت کرد و همچنین او دربارهٔ رفتار دولت نسبت به زندانیان سیاسی انتقاد داشته است.

همچنین، او در مورد لغو روز جشن جنون سالانه که در آن باید سخنرانی کند، در مرکزیت یک اختلاف بوده است