تجمع مردم در بابلسر بعد از کشته شدن عباسعلی سلیمانی
تجمع مردم در بابلسر بعد از کشته شدن عباسعلی سلیمانی

تجمع مردم در بابلسر بعد از کشته شدن عباسعلی سلیمانی؛ یکی از شاهدان، به نقل از سایت حوزه نیوز، اعلام کرده که عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق خامنه‌ای در استان سیستان و بلوچستان، در بانک ملی بابلسر حضور داشته که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بسته است.

تجمع مردم در بابلسر بعد از کشته شدن عباسعلی سلیمانی

یکی از شاهدان، به نقل از سایت حوزه نیوز، اعلام کرده که عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق خامنه‌ای در استان سیستان و بلوچستان، در بانک ملی بابلسر حضور داشته که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بسته است.

 

این خبر از سوی فرزند او تایید شده و ضارب از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

ویدیوی/ انتقال جسد عباسعلی سلیمانی

به گزارش رسانه‌های ایران، ویدیویی منتشر شده است که حکایت انتقال جسد عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان به دستور مقامات مربوطه پس از کشته شدن وی در بانک ملی بابلسر را نشان می‌دهد.

عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق خامنه‌ای در سیستان و بلوچستان، کشته شد

گزارش شده است که عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق رهبر ایران در استان سیستان و بلوچستان، در شهر بابلسر هدف حمله و سوء قصد قرار گرفته و به شدت آسیب دیده و در نهایت کشته شده است.

به گزارش سایت حوزه، با استناد به یکی از شاهدان، عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق رهبر ایران در استان سیستان و بلوچستان، در بانک ملی شهر بابلسر حضور داشته است که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بسته است.