به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی و خامنه‌ای در تهران
به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی و خامنه‌ای در تهران

به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی و خامنه‌ای در تهران؛ مناطق مختلفی از شهر تهران شاهد به آتش کشیدن بنرهای‌ قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران، بودند.

به آتش کشیدن بنرهای سلیمانی و خامنه‌ای در تهران

شامگاه دوازدهم دی ماه، مناطق مختلف تهران شاهد آتش زدن بنرهای تبلیغاتی حکومتی به ویژه بنرهای مربوط به سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران بود.

از جمله در خیابان بنی هاشم تهران، تظاهرکنندگان بنر سالگرد سلیمانی را بر روی یکی از پل های عبوری از این خیابان به آتش کشیدند و در منطقه جردن نیز یکی از بنرهای سالگرد فرمانده کشته شده نیروی قدس را به آتش کشیدند.

تجمع کنندگان در شهر یزد بنر نصب شده بر دیوار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد را که حاوی تصویر و بخشی از سخنان علی خامنه ای بود، به آتش کشیدند.

تظاهرات شبانه در مهاباد

شامگاه دوشنبه شهرهای مهاباد و سنندج شاهد تظاهرات پراکنده علیه رژیم ایران و در حمایت از معترضان جوانرود بود.

تظاهرکنندگان در چندین منطقه تهران از جمله بلوار فردوس، سعادت آباد، زعفرانیه و شهر پردیس در شمال شرق پایتخت نیز شعارهای شبانه ضد رژیم ایران سر دادند و در چندین شهر بنرهای بزرگداشت سالگرد قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند. .

شهر مهاباد که روز دوشنبه شاهد برگزاری مراسم چهلم «شمال خدیری‌پور» یکی از معترضان کشته شده توسط نیروهای امنیتی بود، عصر دوشنبه صحنه اعتراضات خیابانی بود.