احمدی‌نژاد

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس  فاش کرد که احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق مدعی است که ۵۷ میلیون دلار برای آزادی استاندار جدید آذربایجان از اسارت داعش هزینه کرد.

علیرضابیگی گفت كه رئیس جمهوری پیشین ایران ۵۷ میلیون دلار برای عابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی، که توسط داعش در اسارت بود، هزینه کرد.

وی به طور مفصل در مورد آزادی استاندار جدید آذربایجان شرقی، از اسارت داعش با واسطه گری محمود احمدی نژاد، ششمین رئیس‌جمهور، صحبت کرد.

نماینده تبریز توضیح داد که فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده سیدالشهدا آذربایجان غربی توسط داعش اسیر شده بودند. و احمدی‌نژاد در جلسه شورای عالی امنیت ملی می‌ گوید داعش ۵۷ میلیون دلار برای آزادی اسرا درخواست کردند.

♦    قطر درگیر است!

وی اضافه کرد: «اعضای شورای عالی امنیت می‌گویند این مبلغ بسیار زیاد است و انشاءالله اجر این اسرا با شهادت است. اما احمدی‌ نژاد با این نظر مخالفت می‌ کند و بعد در تماس با امیر قطر درخواست می‌کند این مبلغ را متعهد شود».

علیرضابیگی اظهار داشت که وقتی زمان تحویل چک به قطر فرا رسید، امیر قطر از گرفتن این پول خودداری کرد و گفت: «من برای کاری که برای برادرم انجام دادم هیچ چیزی مطالبه نمی‌کنم».

این نماینده تعجب کرد و گفت: «مشخص نیست اگر امیر قطر چک ۵۷ میلیون دلاری ایران را قبول نکرده است، چطور محمود احمدی‌نژاد مدعی شده که تهران این هزینه را برای آزادی اسیران سپاهی‌ پرداخت کرده است. و این ۵۷ میلیون دلار به کجا رفته است».