آتش زدن ساختمان های حکومتی در شهر مارمور
آتش زدن ساختمان های حکومتی در شهر مارمور

آتش زدن ساختمان های حکومتی در شهر مارمور؛ تعدادی از مراکز دولتی شهر مورموری به آتش کشیده شد و در یکی از ویدیوها مقر سپاه پاسداران در این شهر به آتش کشیده شد.

آتش زدن ساختمان های حکومتی در شهر مارمور

در شهر مرموری از توابع شهرستان آبدانان در استان ایلام تظاهرات گسترده معترضان که از روز شنبه آغاز شده بود تا ساعت‌های پایانی شنبه شب ادامه داشت.

در ویدیوها و عکس های اعتراضات در شهر مورموری تعدادی از مراکز دولتی به آتش کشیده شد و در یکی از ویدیوها مقر سپاه پاسداران در این شهر به آتش کشیده شد.

https://twitter.com/KavehGhoreishi/status/1594102218466041856?s=20&t=G2OwJReiRV9vI8_veU6k-w

فرماندار آبدانان به خبرگزاری دولتی ایرنا گفت: تعدادی از ادارات دولتی و نهادهای انقلابی در منطقه کلات مورمورر این شهرستان مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفتند و این افراد بیش از ۱۵۰ نفر بود با استفاده از مواد آتش‌زا قسمت‌هایی از ساختمان بخشداری، شهرداری، بانک‌های عامل، جهاد کشاورزی و اداره پست مورموری را به آتش کشیدند.

آتش سوزی بیشتر ساختمان های دولتی شهر مورموری

یدالله خاتمی با بیان اینکه آتش زدن این اماکن دولتی پس از تجمع اعتراضی در این شهر آغاز شد، گفت: «گروهی از اغتشاش گران شامگاه شنبه با تجمع غیرقانونی در خیابان های شهر مورموری و سردادن شعارهای نامتعارف به اماکن عمومی و ادارات دولتی حمله کردند. “

یدالله حاتمی فرماندار آبدانان شامگاه شنبه با تایید آتش سوزی بیشتر ساختمان های دولتی شهر مورموری، معترضان را عامل آتش سوزی در این اماکن معرفی کرد.