آتش‌سوزی
آتش‌سوزی گسترده در کارخانه‌ صنایع شیمیایی قم

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه‌ صنایع شیمیایی قم، دست کم چهار نفر در اثر آتش سوزی در یک کارخانه شیمیایی در شهر شکوهیه قم مصدوم شدند و آتش نشانی در قم به دلیل گسترش آتش وضعیت بحرانی اعلام کرد.

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه‌ صنایع شیمیایی قم

دست کم چهار نفر در اثر آتش سوزی در یک کارخانه شیمیایی در شهر شکوهیه قم مصدوم شدند و آتش نشانی در قم به دلیل گسترش آتش وضعیت بحرانی اعلام کرد.

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی قم گفت که آتش سوزی در کارخانه صنایع شیمیایی قم از ساعت شش صبح آغاز شد و تاکنون چندین انفجار در منطقه رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم افزود: به دلیل شدت آتش سوزی و انفجارهای رخ داده در این حادثه ، یکی از آتش نشانان دچار آتش سوزی شد و دو آتش نشان نیز به شدت مصدومیت شدند و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

در این آتش سوزی دو آتش نشان دیگر مصدوم شدند که طبق اعلام سازمان آتش نشانی قم در کلینیک های سرپایی مداوا شدند.

دست‌کم چهار آتش‌نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی: “دود ناشی از آتش سوزی ممکن است سمی باشد.”

سخنگوی شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی در قم با اشاره به شدت آتش سوزی و انفجارهای رخ داده در این حادثه گفت: “یکی از خودروهای آتش‌نشانی در این علمیات به کلی دچار حریق شد.

در این حادثه 6 نفر دچار سوختگی شدند که شامل 4 کارگر و 2 آتش نشان بود که از این تعداد 4 نفر در کلینیک های سرپایی محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند، دو نفر به بیمارستان منتقل شدند ، یكی كارگر و دیگری آتش نشان است.