معلمان
همزمان با روز معلم، اعتراض شماری از معلمان اهوازی

همزمان با روز معلم، اعتراض شماری از معلمان اهوازی، همزمان با روز معلم ، جمعی از مربیان پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش اهواز تجمع کردند.

همزمان با روز معلم، اعتراض شماری از معلمان اهوازی

اعتراض شماری از معلمان اهوازی، همزمان با روز معلم ، جمعی از مربیان پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش اهواز تجمع کردند.

گردهمایی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران «نهضت سوادآموزی» در اداره ی کل آموزش و پرورش خوزستان، در اعتراض به دریافتی اندک، بی بهره بودن از بیمه ی دولتی و وضعیت ناپایدار شغلی

معلمان ایرانی بارها در اعتراض به وضعیت نامناسب زندگی و تبعیض در ساختار اداری کشور در شهرهای مختلف کشور دست به تجمع زده اند.

۲ هزار و ۲۵۰ دلار درآمد معلمان در یک سال، مشکلات معلمان در ایران چیست؟

بهبود شرایط زندگی ، بالا بردن کیفیت و شرایط آموزش مجازی و تشکیل سازمانی برای معلمان از اصلی ترین خواسته های معلمان است.

معلمی با 20 سال سابقه حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان حقوق معادل 187 دلار حقوق می گیرد و اگر این عدد را در 12 ماه در سال ضرب كنیم 2250 دلار می گیریم.

به عبارت دیگر ، یک معلم سالانه فقط 2250 دلار درآمد کسب می کند ، که کمتر از متوسط ​​دستمزد ماهانه در یک کشور توسعه یافته است.
مقدار کل معادل 30 کیلوگرم گوشت قرمز است و اگر هزینه های غذا ، لباس ، مسکن ، هزینه های کودکان و همچنین خدمات عمومی را در نظر بگیریم ، شرایط سخت مالی و معیشتی معلمان را احساس خواهیم کرد.