بورس
خودسوزی یکی از مال‌باختگان بورس در تهران

خودسوزی یکی از مال‌باختگان بورس در تهران، امروز ، ۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۰ فیلم کوتاه درباره خودسوزی یک فرد در شبکه های اجتماعی گروه های بورسی در حال دست به دست شدن می‌باشد و بسیاری از کاربران از آن به عنوان “خودسوزی در برابر بورس مقابل بورس” یاد می کنند!

خودسوزی یکی از مال‌باختگان بورس در تهران

۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۰ فیلم کوتاه درباره خودسوزی یک فرد در شبکه های اجتماعی گروه های بورسی در حال دست به دست شدن می‌باشد و بسیاری از کاربران از آن به عنوان “خودسوزی در برابر بورس مقابل بورس” یاد می کنند!

امروز یکی از سهامداران غارت شده بورس خود را به آتش کشید

اعتراضات بازندگان در تهران

سهامداران مالباخته در بازار بورس در تهران و چندین شهر دیگر از جمله مشهد و اصفهان راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند. در همین حال ، مأموران امنیتی و مالباختگان شرکت آذویکو در مقابل وزارت صنعت درگیر شدند.

https://twitter.com/faresnews24/status/1385881827475431425?s=20

مالباختگان شرکت آذویکو در مقابل وزارت صمت (صنعت ، معدن و تجارت) در تهران تجمع کردند و خواستار پاسخگویی وزیر و یا دریافت پول‌هایی که پرداخت کرده‌اند شده‌اند.

در میان شعارهای تظاهرکنندگان ، “وزیر شرف داشته باش، بیا جواب داشته باش”. تظاهرات روز شنبه ۴ اردیبهشت منجر به درگیری بین نیروهای امنیتی و مالباختگان انجامید.

فیلم های منتشر شده توسط کاربران در فضای مجازی افرادی را نشان می دهد که توسط نیروی انتظامی مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته اند.

تظاهرکنندگان پس از حمله با شعار “بیشرف، بیشرف” با پلیس درگیر شدند.