دیگو مارادونا

یک پلتفرم جهانی اولین تریلر این مجموعه را منتشر کرده است که داستان زندگی افسانه فوتبال دیگو مارادونا را که نام Maradona: Sueño Bendito “مارادونا: یک رویای مبارک” را دارد، جاودانه می کند.

روزنامه آرژانتین “Ole” تبلیغات سریال مارادونا را منتشر کرد و فیلم برای اولین بار در آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا، اروگوئه و مکزیک ظاهر شد.

هنوز زمان پخش این سریال اعلام نشده است، اگرچه در بیانیه ای تأیید کرد که در بیش از ۲۴۰ کشور در طول سال ۲۰۲۱ به طور همزمان راه اندازی می شود.

خواهر دیگو مارادونا، السا مارادونا گفت: «آنچه مردم می گویند و روزنامه نگاری یک چیز است و آنچه ما زندگی می کنیم چیز دیگری است».

وی توضیح داد: «برادرم مجبور شد در زندگی خود در برابر تهمت های بی اساس از خود دفاع کند، اما اکنون او در اینجا نیست و وظیفه ما این است که این دروغ ها را پاک کنیم تا بتواند خاطره خود را در آرامش زندگی کند».

به نوبه خود، کلودیا ویلاوینی، همسر سابق مارادونا و مادر دخترانش، به این سریال اعتراض کرد و مراحل قانونی علیه تهیه کننده آغاز شد.

پیش بینی می شود که این سریال به زندگی ورزشی وی و همچنین مبارزه مارادونا با اعتیاد، اختلافات خارج از زمین و ازدواج با ویلاوینی بپردازد.