عباس واحدیان شاهرودی
شرایط جسمی وخیم عباس واحدیان شاهرودی در زندان انفرادی!

یک ماه از دستگیری عباس واحدیان شاهرودی می گذرد و اگرچه او دوران قرنطینه را گذرانده است ، اما همچنان در انفرادی اداره اطلاعات تحت بازجویی است.

شرایط جسمی وخیم عباس واحدیان شاهرودی در زندان انفرادی!

شرایط جسمی وخیم عباس واحدیان؛ عباس واحدیان شاهرودی، همچنان در انفرادی اداره اطلاعات تحت بازجویی است.

عباس واحدیان روز گذشته چهارشنبه طی تماس تلفنی کوتاه با همسرش شهلا جهان بین را از وضعیت جسمی وخیم خود خبر داده و برای دومین بار طی روزهای گذشته فشار خون او بالا رفت و از دندان درد رنج می‌برد و لثه‌های او خونریزی دارد. سر درد و گردن درد شدید او را آزار می‌دهد.

درد لثه و دندان عباس واحدیان شاهرودی به دلیل شکنجه نیروهای امنیتی است.در حین دستگیری قبلی وی ، هنگامی که ماموران هنگامه دختر عباس وحدیان شاهرودی را تحت فشار قرار دادند تا تلفن همراه وی را تحویل دهد ، یک مامور خامنه‌ای با مشت به دهان عباس واحدیان شاهرودی ضربه زد. از آن هنگام فک، لثه و دندان آقای واحدیان صدمه دیده است.

عباس واحدیان شاهرودی ، یکی از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنه اى

عباس واحدیان شاهرودی ، یکی از امضاکنندگان بیانیه استعفای رهبر جمهوری اسلامی و امیرعباس آذرم‌وند ، خبرنگار اقتصادی و فعال کارگری، روز چهارشنبه ۱۰ شهریور بازداشت شدند.

آقای واحدیان شاهرودی یکی از ۱۴ فعال مدنی و سیاسی در داخل ایران است که با انتشار نامه های سرگشاده خواستار استعفای آیت الله علی خامنه ای از رهبری و تغییر بنیادین قانون اساسی شده اند.