عزیز قاسم‌زاده
فراخوان حمایت از عزیز قاسم‌زاده، سخنگوی بازداشت شده معلمان گیلان

کاربران فعال توییتر با اعلام طوفان در توئیتر روز سه شنبه ۶ مهرماه خواستار آزادی فوری عزیز قاسم زاده، سخنگوی اتحادیه معلمان گیلان شده اند.

فراخوان حمایت از عزیز قاسم‌زاده

فراخوان حمایت از عزیز قاسم‌زاده؛ کاربران فعال توییتر خواستار آزادی فوری عزیز قاسم زاده ، سخنگوی اتحادیه معلمان گیلان شده اند.

آقای قاسم زاده روز یکشنبه ۴ مهرماه هنگام مصاحبه ویدئویی توسط نیروهای امنيتى در خانه پدری اش دستگیر شد و به مکان نامعلومی منتقل شد.

این معلم در اعتراضی که روز شنبه ٣ مهرماه، از سوی شورای هماهنگى تشکل‌های صنفی فرهنگیان مقابل آموزش و پرورش در گیلان برگزار شد ، شلاق ، تبعید و حبس علیه فعالان صنفی را “غیرقانونی” توصیف کرد.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط عزیز قاسم زاده است

شورای هماهنگی جوامع فرهنگی ایران با صدور بیانیه ای بازداشت عزیز قاسم زاده ، فعال در انجمن فرهنگی گیلان را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط وی شد.

در این بیانیه آمده است: ” حباید حکومت به پرونده‌سازی علیه فعالان صنفی خاتمه دهد و پس از دو دهه حبس فعالان متوجه شود که خواسته ها و اعتراضات صنفی معلمان فردی نیست و این خواسته ها ریشه در زندگی واقعی دارد.” “از مشکلات معلمان شاغل و بازنشسته و وضعیت اسفناک نظام آموزشی رنج می برد. این یک ضرورت در نتیجه رشد و آگاهی از جنبش راست معلمان شاغل و بازنشسته است.”