حرکات یوگا
بهترین حرکات یوگا

بهترین حرکات یوگا، فناوری مدرن مزایای بی شماری را به همراه دارد. این یک منبع اطلاعات و الهام است که به راحتی ما را با عزیزانمان متصل می کند ، اما واقعیت این است که بسیاری از ما ساعت ها جلوی رایانه های خود می نشینیم و بر روی تلفن های همراه و تبلت هایمان متمرکز هستیم. و الگوهای حرکت تکراری این دستگاه های دیجیتال می توانند باعث ایجاد فشار بر گردن و شانه شوند.

یادگیری حرکات به گونه ای که وضعیت بدن ما را تغییر دهد ، به رفع این تنش و ترویج الگوهای حرکتی موثرتر کمک می کند. ما ساعت ها جلوی رایانه و تلفن های خود می نشینیم و الگوی حرکتی تکراری می تواند عضلات گردن و شانه ها را کشش دهد.

اصول علمی کاهش درد گردن و شانه با یوگا

برای تسکین هر نوع دردی بهتر است اصول و روشهای علمی آن را رعایت کنید ، زیرا هر روش دلیل و منطقی دارد و این نتیجه مطالعات و آزمایشاتی است که می تواند به ما کمک کند تا نتیجه بهتری بگیریم. برای کاهش درد گردن و شانه باید:

1. تنفس خود را با حرکات هماهنگ کنید:
نفس کشیدن باید راهی برای ایجاد حرکت و احساس در ستون فقرات باشد. این آموزش عصبی به تغییر الگوهای حرکتی ناکارآمد کمک می کند.

2. دقت کنید حالت بدن تان مناسب باش:
هدف شما این است به عنوان ابزاری برای درک عمیق تری از آنچه در بدن شما اتفاق می افتد استفاده کنید.
سپس آن را تنظیم کنید تا تغییرات عملکردی را برای بهتر ایجاد کنید. این ژست ها فقط در صورتی ارزشمند هستند که به شما در انجام تمرینات کمک کنند.

بهترین حرکات یوگا برای درمان درد گردن و شانه

در میان بسیاری از تمرینات یوگا ، برخی حرکات برای تسکین درد گردن و شانه تأثیر فوق العاده ای دارند که در زیر با آنها آشنا خواهید شد.

سوخسانا برای گردن درد

در حالی که ستون فقرات منبسط می شود ، راحت بنشینید ، نفس خود را بکشید و بازدم را بیشتر کنید.
با دم خود قفسه سینه را گسترش دهید ، نفس خود را بیرون دهید و ستون فقرات را کشیده احساس کنید.
ژست رعد و برق

روی زانو بایستید و دست چپ را روی سر قرار داده و دست راست را روی کمر قرار دهید.
هنگام بازدم ، به جلو خم شوید ، دست چپ خود را پشت خود قرار داده و سر خود را به سمت راست بچرخانید ، سمت چپ صورت یا سر خود را بر روی مات خود قرار دهید ، در صورت موجود بودن. لگن شما باید از لگن بالاتر باشد و بیشتر وزن بدن باید روی پاها باشد.
روی دم ، دست راست خود را دراز کرده و سر خود را از وسط برگردانید تا به زانو برسد. در طرف دیگر تکرار کنید.
در کل ، به یاد داشته باشید که 4 بار در هر طرف انجام دهید.

اوتیتا تریکوناسا

پاهای خود را بیشتر از شانه ها باز کرده و پای چپ را برگردانید.
با زاویه 90 درجه.
روی دم ، بازوها را به موازات زمین دراز کنید.
هنگام بازدم ، به سمت چپ خم شوید ، شانه ها و لگن خود را در یک جهت قرار دهید.
دست چپ خود را زیر زانوی چپ خود قرار داده و سر خود را به سمت پای چپ خود قرار دهید.
بازوها را راست کرده ، بازوی چپ را به سمت چپ و راست را به سمت بالا پایین قرار دهید. روی دم ، دست راست خود را بچرخانید و آن را به گوش راست خود بیاورید ، در حالی که سرتان به سمت کف راست است.
هنگام بازدم ، بازوی راست خود را به موقعیت قبلی خود برگردانید (همراه با بازوی چپ خود) ، و سر خود را به سمت پای چپ خود متمایل کنید.
این حرکت بازو را 4 بار تکرار کنید ، ا انجام چرخش سر و نگاه کردن به سمت راست دست در زمان دم و پایین نگاه کردن به پای چپ در زمان بازدم.