کرونا
۲۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران بستری هستند

۲۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران، فرمانده ستاد کرونا در تهران ، عصر روز یکشنبه اول فروردین اعلام کرد که 2200 بیمار کرونا در حال حاضر در بیمارستان های تهران بستری هستند که 800 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می‌شوند.

۲۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران 

فرمانده ستاد کرونا در تهران ، عصر روز یکشنبه اول فروردین اعلام کرد که 2200 بیمار کرونا در حال حاضر در بیمارستان های تهران بستری هستند که 800 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می‌شوند.

علیرضا زالی امروز در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهرستان ورامین ، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان تهران ، تعداد روزانه بیماران جدید مبتلا به ویروس کووید 19 را بین 300 تا 320 نفر در تهران اعلام کرد.

وی افزود ، از این تعداد ، حدود 80 تا 90 نفر در ابتدا دربخش مراقبت‌های ویژه پذیرفته شدند.

این ارقام در حالی بیان می شود که منابع مستقل در مورد صحت آمار وزارت بهداشت تردید جدی دارند و با توجه به محرمانه بودن ، تعداد واقعی موارد و مرگ و میر بسیار بیشتر است.

تعداد واقعی قربانیان کرونا

سازمان نظام پزشکی ایران قبلاً گزارش داده بود که تعداد واقعی قربانیان کرونا در ایران سه تا چهار برابر آمار رسمی دولت بوده است.

به گفته آقای زالی ، طی دو روز گذشته ، به دلیل افزایش ترافیک در شهرهای دماوند و فیروزکوه ، این دو شهر “در گروه شهرهای نارنجی قرار گرفتند”.

وی از مردم خواست سفر خود را “به شهرهایی که در آستانه تغییر رنگ هستند” لغو کنند.

علی رضا زالی توضیح داد که تفاوت مهم تهران با سایر شهرها این است که در پایتخت به دلیل تعطیلات نوروز ، بخشی از ازدحام ترافیک و ازدحام در شهر کاهش می یابد و معمولاً از هفته سوم ، اوضاع متفاوت خواهد بود برای همه استانها است.