ورزش
بهترین ورزش برای روحیه و شخصیت شما

بهترین ورزش برای روحیه و شخصیت شما، ورزش برای روحیه و سلامتی شما بسیار مهم است و شما ابتدا باید ورزشی را پیدا کنید که به بهترین وجه روحیه شما باشد.

بهترین ورزش برای روحیه و شخصیت شما

ورزش برای روحیه و سلامتی شما بسیار مهم است و شما ابتدا باید ورزشی را پیدا کنید که به بهترین وجه روحیه شما باشد.

ورزشی که انجام می دهید باید متناسب با شخصیت شما باشد. آیا می دانید شخصیت شما با نوع ورزش شما ارتباط نزدیک دارد؟

اگر می توانید ورزشی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید ، احتمال این که آن را کنار بگذارید، کمتر است و در نتیجه می توانید سبک زندگی بهتری را امتحان کنید.

با توجه به تیپ شخصیتی خود بهترین تمرین را انجام دهید. اول از همه ، شما باید در مورد ورزشی که دوست دارید فکر کنید و سپس دریابید که این ورزش برای شما مناسب است یا نه.

بسته به نوع شخصیت خود ، بهترین فعالیت بدنی را پیدا کنید.

بهترین ورزش ها برای افراد برون گرا

معمولاً این افراد دوست دارند با افراد زیادی معاشرت داشته باشند و دوستان زیادی داشته باشند و مدام با آنها سرگرم شوند. آنها عاشق سفر هستند ، بنابراین بهتر است فعالیت های ورزشی سرگرم کننده را با کمی سرگرمی انجام دهند. به عنوان مثال ، آنها می توانند از ورزش هایی مانند زومبا یا انواع مختلف حرکات موزون ، ایروبیک و ژیمناستیک استفاده کنند.

بهترین ورزش ها برای افراد عصبانی

افرادی که بسیاری از مسائل آنها را خشمگین و عصبانی می سازد، می توانند کیک بوکسینگ را انتخاب کنند و عصبانیت خود را را روی کیسه بوکس خالی کنند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، بهتر است زیر نظر مربی کیک بوکسینگ بروید.

بهترین ورزش برای افراد درونگرا

این تیپ شخصیتی معمولاً ساکت است و برعکس حالت قبلی عمل می کند. معمولاً او تنهایی را ترجیح می دهد و دوست دارد در موقعیتی قرار بگیرد که هیچ کس زیاد به آن اهمیت ندهد.

به این افراد معمولاً توصیه می شود که در خانه فیلمهای ورزشی را تماشا کنند و به تنهایی ورزش کنند و یا حتی می توانند در پارک طناب بزنند یا با موسیقی مناسب قدم بزنند.

بهترین ورزش ها برای افرادی که عجولند

زمان برای کسانی که عجله دارند مهم است. این افراد دوست ندارند به آرامی ورزش کنند اما عاشق ورزش در کمترین زمان و سوزاندن کالری زیادی هستند و افرادی که عجله دارند می توانند تمرینات سریع و با شدت بالا را امتحان کنند.

تمرینات هوازی مانند دوچرخه سواری و دویدن که مشخصه آن سرعت و شدت زیاد است ، برای این افراد مناسب است و باعث می شود در کمترین زمان ورزش کنند و انرژی را که باعث تسریع در آنها می شود ، تخلیه کنند.

بهترین ورزش ها برای افرادی که شخصیت آرام دارند

این تیپ شخصیتی معمولاً بدنبال فعالیت های آرامش بخشی مانند یوگا ، پیلاتس ، شنا یا تای چای است.


این تمرینات ممکن است گزینه خوبی برای کاهش وزن یا افزایش توده عضلانی نباشد ، اما بیشتر مناسب تیپ شخصیتی این فرد است و قدرت و انعطاف پذیری وی را افزایش می دهد.
این تمرینات همچنین برای افرادی که تمرکز خوبی دارند نیز مناسب است. افرادی که می خواهند استرس خود را کاهش دهند می توانند از انواع ورزش ها نیز استفاده کنند.