حساب دونالد ترامپ
توییتر حساب دونالد ترامپ را موقتا تعلیق کرد

توییتر حساب دونالد ترامپ را موقتا تعلیق کرد، شبکه های اجتماعی توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک روز چهارشنبه اعلام کردند که حساب کار دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به طور موقت مسدود شده است.

توییتر حساب دونالد ترامپ را موقتا تعلیق کرد

شبکه های اجتماعی توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک روز چهارشنبه اعلام کردند که حساب کار دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به طور موقت مسدود شده است.

توییتر می گویدبه دنبال از حذف سه توییت از دونالد ترامپ ، حساب وی به مدت 12 ساعت معلق خواهد شد.

توییتر همچنین گفت که اگر دونالد ترامپ چهار توییت آخر خود را در روز چهارشنبه پاک نکند ، حساب وی مسدود می شود و ممکن است حساب رئیس جمهور آمریکا به طور کلی مسدود شود.

در سه توییت ، دونالد ترامپ از هواداران خود به تظاهرات مسالمت آمیز از آنها خواست که به سلامت به خانه های خود برگردند ، اما در سه توییت خود ادعاهای خود را درباره “تقلب گسترده” در انتخابات 3 نوامبر تکرار کرد.

آشوب امریکا در نگاه جهان

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: ایالات متحده حق ندارد در مورد دموکراسی با کشورهای دیگر صحبت کند.

ماکرون: آنچه در واشنگتن اتفاق افتاد قطعاً آمریکایی نبود. ما به قدرت دموکراسی آمریکا اعتقاد داریم.

دبیرکل سازمان ملل: رهبران سیاسی باید هواداران خود را به خویشتنداری و احترام به اقدامات دموکراتیک و حاکمیت قانون فراخوانند.

نخست وزیر کانادا: خشونت هرگز برخواسته مردم پیروز نمی شود. دموکراسی باید در ایالات متحده حفظ شود و این اتفاق خواهد افتاد.
نخست وزیر هند: از دیدن اخبار آشوب های واشنگتن شوکه شدم. نباید اجازه داد که اعتراضات غیرقانونی روند دموکراتیک را تضعیف کند.