مامور حراست تبرئه شد
مامور حراست تبرئه شد، دختر آبادانی متهم!

مامور حراست تبرئه شد، روز جمعه ، دوم آبان ، یک ویدیو کلیپ از یک درگیری منتشر شد که بهاره چشم‌ براه ، زن جوانی در شهر آبادان را نشان می داد “با چهره ای خونین توسط دو زن دیگر روی زمین افتاده” و یک مأمور حراست با باتوم بالای سر اوایستاده، پایش را روی بدن او می‌گذارد و سپس سعی می کند سینه زن مجروح را لمس کند.

مامور حراست تبرئه شد

روز جمعه ، دوم آبان ، یک ویدیو کلیپ از یک درگیری منتشر شد که بهاره چشم‌ براه ، زن جوانی در شهر آبادان را نشان می داد “با چهره ای خونین توسط دو زن دیگر روی زمین افتاده” و یک مأمور حراست با باتوم بالای سر اوایستاده، پایش را روی بدن او می‌گذارد و سپس سعی می کند سینه زن مجروح را لمس کند.

پس از انعکاس گسترده منفی این فیلم در شبکه های اجتماعی ، مقامات قضایی در آبادان قبلاً خبر دستگیری این نگهبان را اعلام کردند.

اما هرانا گزارش داد که شعبه هفتم دادگستری ، آبادان ، حراست را تبرئه کرده است، علت تبرئه این متهم «فقدان ادله کافی» ذکر شده است.

دختر آبادانی متهم!

تبرئه مامور حراست در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این صادق مرادی، رئیس دادگستری خوزستان، گفت  مامور حراست «اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده» و به پرونده او رسیدگی خواهد شد.

دادگاه همچنین برای بهاره چشم‌ براه دختر آبادانی که در این درگیری به شدت مجروح شده بود، قرار جلب به دادرسی صادر کرد و او را متهم به «ورود به زور، ایراد ضرب و جرح و آتش‌سوزی عمدی» کرده است.

وکیل اين شهروند بابک پاک‌نیا در چند توییتی نوشت که صدور حکم قرار جلب «بدون تشکیل جلسه و ابلاغ» صورت گرفت و قاضی با استناد به ویدئو رای صادر کرده است.