زنان فوتبالیست
زنان فوتبالیست

گلاره ناظمی: اظهار نظر برخی ها درباره زنان فوتبالیست غم انگیز است، گلاره ناظمی در واکنش به دعوای مهدی فنونی‌زاده و سپهر حیدری که علیه زنان سخنان تحقیرآمیز به کار برد ، به ورزش سه گفت: “من به عنوان یک عضو ورزشی در جامعه زنان ، از این موضوع به شدت ناراحت شدم.” آنها جزو پیشکسوتان فوتبال ایران هستند و بسیار بسیار غم‌انگیز است آنها اینگونه صحبت می کنند.

گلاره ناظمی: اظهار نظر برخی ها درباره زنان فوتبالیست غم انگیز است

گلاره ناظمی در واکنش به دعوای مهدی فنونی‌زاده و سپهر حیدری که علیه زنان سخنان تحقیرآمیز به کار برد ، به ورزش 3 گفت: “من به عنوان یک عضو ورزشی در جامعه زنان ، از این موضوع به شدت ناراحت شدم.” آنها جزو پیشکسوتان فوتبال ایران هستند و بسیار بسیار غم‌انگیز است آنها اینگونه صحبت می کنند.

“داور بین المللی فوتبال زنان، که اخیراً در لیست نهایی 10 داور برتر فوتسال جهان در سال 2020 قرار گرفت ، می گوید:” جامعه فوتبال بانوان خیلی دلش پر است و متأسفانه آنها مشکلات را درک نمی کنند و بدون امکانات کافی ،باید فعالیت کرد.

کار کردن زنان نسبت به مردان سخت‌تر است

وی اظهار داشت: “تحقق چنین موقعیتی که با وجود تیم های خوب فوتسال ایران ، همکاران و دوستان انجام شد، از ارزش بالایی برخوردار است زیرا جایگاه ویژه ای به زنان می بخشد.”

ناظمی گفت: ” كارزنان نسبت به مردان سخت‌تراست. این شرایط در همه جای دنیا وجود دارد ، اما برخی از کشورها ، به ویژه کشورهای اروپایی با این موضوع برخورد کرده اند.” من دوستانی را در رویدادهای بین المللی می بینم که در جامعه ای زن و مرد حل شده و به عنوان قاضی پذیرفته شده است ، اما از این نظر هنوز وضعیت برای ما دشوار است.