تشنج و درگیری در شهر سراوان

تشنج و درگیری در شهر سراوان، گزارش های غیررسمی ازسراوان در استان سیستان و بلوچستان حاکی از آن است که خانواده های تعدادی از سوخت‌بران به فرمانداری شهرستان وارد شده و با پلیس درگیر شدند.

تشنج و درگیری در شهر سراوان

گزارش های غیررسمی ازسراوان در استان سیستان و بلوچستان حاکی از آن است که خانواده های تعدادی از سوخت‌بران به فرمانداری شهرستان وارد شده و با پلیس درگیر شدند.

امروز ، دوشنبه ، ۴ اسفند ، خبرگزاری هرانا گزارش داد که در اثر تیراندازی سپاه پاسداران به گروهی از سوخت‌بران در مناطق مرزی سراوان، حداقل دو غیرنظامی کشته و دو نفر زخمی شدند.

کشته شدن “10 نفر” و زخمی شدن 5 از سوخت‌بران

منابع خبری دیگر از کشته شدن “10 نفر” و زخمی شدن 5 از سوخت‌بران خبر دادند.

براساس این گزارش ، سپاه پاسداران برای جلوگیری از تردد سوخت بران در نقاط صفر مرزی را بست و حفر چاله کرد و تعدادی از آنها با حضور در مقابل پایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار بازگشایی مرزها شدند اما توسط سپاه شلیک شده است. نتیجه این مرگ ها و برخی از آنها کولبران شدند.

حمدهادی مرعشی و معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید کشته شدن دو نفر از سوخت‌بران گفتند که یکی از آنها توسط نیروهای مرزبانی پاکستان به ضرب گلوله کشته شد.

وی همچنین با اشاره به حمله به دفتر فرماندار شهرستان سراوان گفت: برخی افراد پس از “شکستن شیشه های فرماندار” متفرق شدند.

وی گروه جیش العدل و برخی “سودجویان” را به ممانعت از طرح رزاق ، براى ساماندهی سوخت‌بری در مناطق مرزی است ، متهم کرد و تنش ها و درگیری های سراوان امروز را “خرابکاری” توسط “گروه های ضدانقلاب” توصیف کرد.