زلزله
زلزله دیگر به بزرگی ۳/۵ شهر سی سخت را لرزاند

زلزله دیگر به بزرگی ۳/۵ شهر سی سخت را لرزاند، مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که زمین لرزه دیگری به بزرگی 3.5 ریشتر شهر سیخت در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین قسمت کوچکی از استان اصفهان را لرزاند.

زلزله دیگر به بزرگی ۳/۵ شهر سی سخت را لرزاند

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که زمین لرزه دیگری به بزرگی 3.5 ریشتر شهر سیخت در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین قسمت کوچکی از استان اصفهان را لرزاند.

در این گزارش آمده است، که مرکز زلزله ۳/۵ که ساعت یازده سه‌شنبه شب را در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۵ کیلومتری بخش کمه، ۱۷ کیلومتری سی‌سخت و ۳۰ کیلومتری یاسوج است

خسارت احتمالی این زلزله اعلام نشده است

مقامات هنوز گزارشی رسمی درباره خسارت احتمالی این زمین لرزه منتشر نکرده اند. شش روز پس از زلزله 6.5 ریشتری سی سخت و تخریب گسترده بسیاری از خانه ها در شهر و اطراف آن و بسیاری از آنها با وجود سرمای شدید ، مردم این منطقه مجبور شدند در خانه های خود یا در چادر زندگی کنند.

در همین حال ، منصور شیشه‌فروش ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ، از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر در منطقه کمه سمیرم خبر داد و گفت که این زمین لرزه ساعت 23:00 عصر سه شنبه شهر کمیه را لرزاند ، اما باعث نشد هرگونه آسیب.