پرویز پورحسینی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

پرویز پورحسینی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

پرویز پورحسینی بر اثر ابتلا به کرونا فوت كرد

پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا فوت كرد، پرویز پورحسینی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سن ۷۹ سالگی در پى کرونا درگذشت.

آقای پورحسینی در سال ۱۳۲۰ در بیستم شهریور به دنیا آمد.

آقای پورحسینی متولد شهریور ۱۳۲۰ بود و ۷۹ سال سن داشت، پورنگ پورحسینی فرزند پرویز پورحسینی، خبر درگذشت این هنرمند را تأیید کرد.

آقای پورحسینی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و در رشته تئاتر نیز در آثار کارگردانان برجسته ای مانند پیتر بروک ، آربی آوانسیان، حمید سمندریان، بهرام بیضایی و علی رفیعی بازی کرده است.

پرویز پورحسینی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سن ۷۹ سالگی در پى کرونا فوت كرد.
در دوازده سالگی ، پدرش را از دست داد و مجبور شد به عنوان صحافی کار کند ، اما این کار اجباری شوق خواندن و عشق به کتاب را به او القا کرد.

زمان خاکسپاری “پرویز پورحسینی”اعلام شد

پرویز پورحسینی اواخر آبان به كرونا کرونا مبتلا شد و در بیمارستان بستری شد، وديروز جمعه هفتم آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت سه صبح آقای پورحسینی در بیمارستان فیروزگر استان تهران در اثر ابتلا به بیماری كرونا در گذشت.

پیکر زنده یاد پرویز پورحسینی، فردا یکشنبه نهم آذرماه با حضور خانواده و جمع محدودی به علت رعایت پروتکل های بهداشتی بر اثر شیوع ويروس کرونا به خاک سپرده می شود.