کرونا در ایران
آمار رسمی کرونا در ایران

آمار رسمی ويروس کرونا در ایران، با وجود اعلام آمار رسمی در مورد کاهش مرگ و میر ناشى از کرونا در ایران ، سخنگوی سازمان مبارزه با کرونا از احتمال بروز موج جدیدی از بیماری در ماه بهمن خبر داد.

آمار رسمی ويروس کرونا در ایران

با وجود اعلام آمار رسمی در مورد کاهش مرگ و میر ناشى از کرونا در ایران ، سخنگوی سازمان مبارزه با کرونا از احتمال بروز موج جدیدی از بیماری در ماه بهمن خبر داد.

ایران تاریخ مرحله اول آزمایش واکسن خود را بر روی 56 نفر اعلام کرد
آمار رسمی کرونا در ایران

علی رضا رئیسی در جلسه روز یکشنبه ، ۷ دی‌ماه ، با اشاره به آمدن زمستان ، تأکید کرد که “در صورت عدم رعایت آغاز شود” ، احتمالاً در بهمن ماه شاهد “اوج بزرگ و وحشتناک” خواهیم بود.

در همان زمان ، وی گفت ، “پذیرش در بیمارستان 40 درصد و مرگ و میر 50 درصد کاهش یافته است.”

امروز ، سخنگوی وزارت بهداشت ، سیما سادات لاری گفت که 119 بیمار مبتلا به بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند و مجموع قربانیان كرونا در ایران را به 54 هزار و 693 نفر رسانده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی 5502 بیمار جدید خبر داد. بنابراین ، طبق آمار رسمی ، تعداد کل بیماران مبتلا به بیماری کرونا در ایران به 1،194،963 نفر رسیده است.

معتادان هم کرونا می گیرند

رئیس مرکز مدیریت بیماری در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی:

شایعه شده است که معتادان کرونا نمی گیرند ، این یک چیز بی اساس و شوخی است.

آزمایش های معتادان این دیدگاه را رد کرده و به هیچ وجه از بیماری كرونا پیشگیری نمی کند.

درخواست آمار در مورد میزان افزایش افسردگی در بین کادر پزشکی و بیماران خصوصی که پس از بیماری كرونا قابل درمان نیستند ، خیلی زود است.