به دلیل تغییرات سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری ، این روزها نیاز به مراقبت از خود برای زن باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به دلیل تغییرات سیستم ایمنی بدن در دوران بارداری ، این روزها نیاز به مراقبت از خود برای زن باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زالی: هنوز در مسیر کاهش بیماری كرونا نیستیم، در حالی که وزارت بهداشت ایران اعلام كرد، روز پنجشنبه روند كاهش بیماری كوويد۱۹ در كشور ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری كرونا در شهر تهران گفت كه كاهش آمار به معنای كاهش افول قطعی بیماری كرونا نیست.

 زالی: هنوز در مسیر کاهش بیماری كرونا نیستیم

در حالی که وزارت بهداشت ایران اعلام كرد ، روز پنجشنبه روند كاهش بیماری كوويد۱۹ در كشور ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری كرونا در شهر تهران گفت كه كاهش آمار به معنای كاهش افول قطعی بیماری كرونا نیست.

طبق گزارش وزارت بهداشت ایران ، طی 24 ساعت گذشته روز چهارشنبه ۲۴ دسامبر 152 بیمار مبتلا به بیماری كرونا درگذشتند و تعداد کل قربانیان کرونا در ایران به 54308 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی 6178 بیمار جدید خبر داد. این تعداد کل بیماران مبتلا به بیماری کرونا در ایران را به یک میلیون و 183 هزار و 182 نفر می رساند.

سیما سادات لری همچنین اظهار داشت که 5371 بیمار مبتلا به بیماری کرونا در “وضعیت بحرانی” و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

پس از بریتانیا و آفریقای جنوبی، نوع جدیدی از ویروس کرونا در نیجریه شناسایی شد

بعد از بریتانیا و آفریقای جنوبی ، نوع جدید ویروس کرونا در نیجریه شناسایی شده است
روز پنجشنبه ، رئیس ارشد بهداشت عمومی آفریقا از ظهورنوع جدید دیگری از ویروس کرونا در نیجریه خبر داد ، که متفاوت از ویروس کرونا است که اخیراً در بریتانیا و آفریقای جنوبی یافت شده است.

جان نکنگاسونگ ، رئیس مرکز آفریقایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری ، به خبرنگاران گفت که “نژاد” این گونه که در نیجریه یافت می شود ، جدا از گونه جدید است که در بریتانیا و آفریقای جنوبی یافت می شود.

به گفته وی ، تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است و این هفته جلسات اضطراری این مرکز در آفریقا برگزار می شود.