محدودیت تردد شبانه

رئیس پلیس راهور تهران و رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی خبر لغو محدودیت تردد شبانه در تهران و مشهد در خراسان رضوی را تکذیب کردند و اظهار داشتند که آن هنوز هم باقیست.

رئیس پلیس راهور تهران، سردار محمدحسین حمیدی، گزارش در مورد لغو محدودیتهای رفت وآمد شبانه در پایتخت را تکذیب کرد و تأکید کرد: «محدودیت های مربوط به ترافیک شبانه در تهران همچنان باقی است، و تغییری نکرده است و از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اعمال می شود».

به نوبه خود، معاونت اجتماعی پلیس راهور نیز اعلام کرد که منع رفت و آمد یا لغو محدودیت های شبانه در مشهد را لغو نمی کند جایی که دوره اخیر اخباری مبنی بر پایان یافتن محدودیت های تردد شبانه در شهرهای آبی از جمله مشهد را منتشر کرده بود.

سرهنگ عین الله جهانی گفت: «تصمیم ستاد ملی ضد کرونا در ابتدا محدودیت های ترافیک شبانه در شهرهای آبی را مشخص نکرده است».

در همین حال، طبق آخرین اطلاعیه های ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان رضوی، ۱۸ شهر استان از جمله مشهد در وضعیت آبی قرار دارند.

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور پلیس خراسان رضوی گفت: «طبق آخرین تحقیق توسط رئیس پلیس راهور استان، سرهنگ دهنوی، هنوز اعلامیه رسمی مبنی بر رفع محدودیت های ترافیکی شبانه در مشهد دریافت نکرده است».

رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس خراسان رضوی نیز تایید کرد که پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این باره از فرماندهی ملی ضد کرونا استعلام می کند و نتیجه را فردا از طریق رسانه های جمعی و روزنامه ها اعلام خواهد شد.