قربانیان كرونا
افزایش آمار قربانیان كرونا در ايران

افزایش آمار قربانیان كرونا در ايران، وزارت بهداشت ایران از مرگ 98 بیمار مبتلا به بیماری کرونا و شناسایی 6309 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته خبر داد که نشان دهنده روند صعودی تعداد قربانیان و بیماران مبتلا به بیماری کرونا است.

افزایش آمار قربانیان كرونا در ايران

وزارت بهداشت ایران از مرگ 98 بیمار مبتلا به بیماری کرونا و شناسایی 6309 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته خبر داد که نشان دهنده روند صعودی تعداد قربانیان و بیماران مبتلا به بیماری کرونا است

بنابراین ، طبق آمار رسمی ، تعداد کل قربانیان کرونا در ایران تا روز دوشنبه ، 26 فوریه ، به 57481نفر رسید و کل مبتلا يان حدود یک میلیون و380 هزار نفر بود.

برخی منابع رسمی مانند سازمان نظام پزشکی تخمین می زنند که تعداد واقعی قربانیان و بیماران مبتلا به بیماری کرونا در ایران سه تا چهار برابر بیشتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت باشد.

مینو محرز ، عضو کمیته علمی کمیسیون ستاد مقابله با کرونا در مورد افزایش تجمعات خانوادگی هشدار داد و گفت که اگر اوضاع در «اواخر بهمن و اوایل اسفند» ادامه یابد ، دوباره شاهد شیوع گسترده کرونا در ایران خواهیم بود.

واردات واکسن کرونا از سوئد

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا:
اولویت تزریق واکسن کرونا به کارکنان درمان. اولویت دوم با افراد بالای 70 سال ، بیماران دیابتی ، بیماران قلبی و ریوی و افرادی است که سابقه بیماری زمینه ای دارند ، سپس گروه های دیگر که تماس بیشتری با افراد دارند اولویت بعدی هستند.

اما قسمت اول واکسن وارداتی بیشتر برای کادر درمان و افرادی که در معرض جبران خسارت جدی هستند استفاده می شود.