منصور پورحیدری
در چنین روزی اسطوره فوتبال ايران منصور پورحیدری به دنیا آمد

در چنین روزی اسطوره فوتبال ايران منصور پورحیدری به دنیا آمد، امروز در تاریخ – در چنین روزی ، ششم بهمن 1324 ، منصور پورحیدری ، بازیکن فوتبال تیم فوتبال “تاج” تهران ، کاپیتان و مربی “استقلال” پرافتخار باشگاه «استقلال» متولد شد. وی یکی از افسانه های باشگاه استقلال و تیم تاج به حساب می آید.

در چنین روزی اسطوره فوتبال ايران منصور پورحیدری به دنیا آمد

امروز در تاریخ – در چنین روزی ، ششم بهمن 1324 ، منصور پورحیدری ، بازیکن فوتبال تیم فوتبال “تاج” تهران ، کاپیتان و مربی “استقلال” پرافتخار باشگاه «استقلال» متولد شد. وی یکی از افسانه های باشگاه استقلال و تیم تاج به حساب می آید.

پس از انقلاب اسلامی در سال 57 ، برخی از رهبران و شخصیت های نزدیک به رژیم اسلامی ، باشگاه تاج را یادگاری از دوران محمدرضا پهلوی دانستند و دستور توقیف اموال و حتی انحلال این باشگاه باستانی و پرافتخار ایرانی را صادر کردند.

منصور پورحیدری « پدر استقلال»

منصور پورحیدری به همراه تعدادی از بازیکنان مشهور باشگاه فوتبال تاج مانند حسن نظری ، ناصر حجازی ، حسن روشن و جواد قراب اتفاق نیفتاد اما نام این باشگاه به استقلال تغییر یافت.
در این میان ، نقش منصور پورحیدری برجسته بود. بعداً از بقایای تاج پرویز خسروانی ، “پدر استقلال” نامیده شد.
منصور پورحیدری یک بار به عنوان بازیکن و یک بار به عنوان مربی با تیم های تاج استقلال و استقلال در تهران قهرمان جام باشگاه های آسیا شد و دو ستاره طلایی پسر آبی زمان او را به یاد می آورند.