قتل یک زن در سردشت
قتل یک زن در سردشت توسط برادر و پسرعمویش

قتل «ناموسی» یک زن در سردشت به دست برادر و پسرعمویش، دو سازمان حقوق بشری گزارش دادند که یک زن 24 ساله ،به نام سونیا (فرشته) توسط برادر و پسر عموی خود در سردشت کشته شد. سازمان حقوق بشر کردستان اظهار داشت که جسد سونیا دهقان در روز جمعه در شهر “نلاس” در شهرستان سردشت پیدا و به خاک سپرده شد.

قتل یک زن در سردشت توسط برادر و پسرعمویش

دو سازمان حقوق بشری گزارش دادند که یک زن 24 ساله ،به نام سونیا (فرشته) توسط برادر و پسر عموی خود در سردشت کشته شد. سازمان حقوق بشر کردستان اظهار داشت که جسد سونیا دهقان در روز جمعه در شهر “نلاس” در شهرستان سردشت پیدا و به خاک سپرده شد.

سازمان حقوق بشر هه‌نگاو هفته قبل از قتل خبر داد و نوشت که سونیا قصد ازدواج با شخص دیگری را داشت و به دلیل رابطه خود کشته شد. براساس این گزارش ، پدر سونیا در زندان مرکزی ارومیه زندانی است و والدینش از هم جدا شده اند.

برادر سونیا و پسر عموی 19 ساله اش دستگیرشدند

طبق اعلام سازمان حقوق بشر کردستان ، مادر سونیا شکایتی را علیه اعضای خانواده پدر سونیا بدون اطلاع دخترش مطرح کرد ، پس از آن برادر سونیا و پسر عموی 19 ساله اش دستگیرشدند و به قتل و دفن جسد وی در نزدیکی سد سردشت اعتراف کردند.
بر اساس گزارش ها ، سونیا دهقان مدتی از شوهر دوم خود جدا شده و با پسر شش ساله اش در خانه قدیمی پدربزرگ و مادربزرگش در سردشت زندگی می کند.
وی برای اولین بار در شانزده سالگی ازدواج کرد.